DIZAJN BY:: BYNNA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o Maji Šuput i E.N.I. - cama

O MENI
moj msn: stecy777@hotmail.com
Ime: Stella
Slušam: Maju Šuput, E.N.I., ABBA
učitelje...
Ne slušam: Cajke i Metal
Volim: Sve
Ne volim: Ništa
belj

Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moji linkovi


Maja

Teo

Dea

Matea

Sabina

Vanna

Zvonchica


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


četvrtak, 18.12.2008.

Sve O.K.

Hej-haj... Ste mi ča? Meni su dani fulll dobri. Moram se pohvaliti da mi je matiša 4...partyparty Nemogu vjerovat... Prvo polugodište prolazim s 5... Ono 4. 57... Haha, baš sam ponosna sama na sebethumbupthumbup
Danas sam trebala ić čitat pjesmu u radijsku emisiju... Ono jučer su mi rekli da budem u podne tamo i onda mi u 10 pošalju poruku da dođem prije.bangbang. Mislim, pa ne ide meni bus kako ja pucnem prstima...burninmadburninmadburninmad I onda su rekli da im je nast. rekla da idu doma jer šta će samo mene čekat...bang, a meni svejedno... Pih, pa ta emisija mi ne znači baš niš, tako da...Boli meeeeebangbangbangbangbangbang ...
No, ajmo mi na nešto zanimljivije... Sutra je podjela knjižicacrycrycrycry prvo polugodište završavacrycrycrycry Joj, baš mi je žao... Tako brzo prolazi da ću začas bit u srednjoj. A u kojoj? Pojma nemam...namcornamcor Eto i da iskoristim priliku... Svima želim da se lijepo provedu ova zadnja 2 dana... A onda ponovo 12.1. u školske klupe.
Pa-pa... Kissi-kissi!!!kisskisskisskisskiss


- 11:23 - Komentari (15) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.