DIZAJN BY:: BYNNA

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Sve o Maji Šuput i E.N.I. - cama

O MENI
moj msn: stecy777@hotmail.com
Ime: Stella
Slušam: Maju Šuput, E.N.I., ABBA
učitelje...
Ne slušam: Cajke i Metal
Volim: Sve
Ne volim: Ništa
belj

Slike

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Moji linkovi


Maja

Teo

Dea

Matea

Sabina

Vanna

Zvonchica


Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us


utorak, 28.10.2008.

Hej - haj!
Napokon utorak! Nije niš posebno, ali meni je to jedini slobodni dan u tjednu.
U školi je bilo fora! 1. sat - VJERONAUK cerek !!! Dobila sam pet iz sastavka ijako stvarno ( vjerovali ili ne) nisam očekivala, mislila sam da sam krivo svatila zadatak ali očito nisam. 2. sat - kemijazaliven Slušali smo bukvicu, jer je u petak cijeli razred ( osim četvero učenika i onih koji nisu bili) markirao! namcor 3. sat - matiša. Pa relativno cool, nastavnica je otkačena pa je onda sve supač. 4. i 5. sat - njemačkizijevzijevzijev Mislim da slika govori više od 1000 riječi... I onda sam imala neku probu. Pa kad se sve zbroji, supač!
Sutra radim plakat za Dan mrtvih. Fora!
Eto toliko o mene i do pisanja! mahwavemahwave

- 15:02 - Komentari (7) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.