....ŠLIKICE....

Image Hosted by ImageShack.us



ja



Image Hosted by ImageShack.us


ovo samnom je moja beta...
volim ju odavde do neba
pa jos 6 puta oko sunca i
sve nazad..sreca moja...


Image Hosted by ImageShack.us


dvje moje srecice..
jedna crna jedna plava....
moje dvje ludice koje
obozavam nns i vtnns...hihi



Image Hosted by ImageShack.us


i secer na kraju moja dajana...
druzimo se jos od osnovne
a to pokazuje koliko ju
volim i nebi mogla zivjeti bez nje...



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je andrea...upoznala sam
ju na cudan nacin..hehe
i bas mi je drago..
imamo slicne probleme
koji nas muce i to
nas je zblizilo...
pusa vejika....



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moja beba....
isle smo zaj u 1.razr...
ona ce uvjek zauzimati
posebno mjesto u mom
srcu...zna ona zasto...
pusa .....



Image Hosted by ImageShack.us

< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga


....KASNIJE BIT CE
SUVISE KASNO,
ŽIVOT JE OVAJ TREN.....



Image Hosted by ImageShack.us




...vjerujem u pravo
prijateljstvo,
ljubav i sudbinu....




..me and me...

-zovu me najdosadnijim

imenom na svijetu-MAJA -zijev
-tek tek tek mi je 16 godina
-idem u tehnicku skolu
kao i najdraze osobe u
mom zivotu thumbup
-najljubomornija sam osoba
na svijetu i jakotvrdoglava
-volim se napiti
subotom party
-volim svoju sekicu fino
-obozavam plave i
jako visoke decke smijeh
-volim sendvic u Gremliju,
cokoladu i san marco fino
-obozavam svoje drustvo...

moj msn:
to_nije_ljubav_@hotmail.com



Andjele daj mi svoja krila
da odletim, da se ne vratim

Dve godine da sam otrov pila
bolje nego sto sam sa njim bila
za godine svakih cvet uvene
ali dve su mnogo i za mene

Andjelu daj mi svoju snagu
da prezalim, a ne opostim



Image Hosted by ImageShack.us



Voli me iz inata voli me
bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad nijedan
bas razlog za to nemas...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




DADO POLUMENTA
100 stepeni

Kud pogledam, ne gledam
ja nju zamisljam
da je tu u mom narucju
da je tu u brigama i kad je nevolja
i u slatkom snu, u svakom momentu
ja zeleo bih da si sa mnom tu

O, nada milion
o, da ce biti slom
o, daj mi Boze
samo jedan tren s ljepotom tom
ja poludeo sam skroz za njom

Ref.
Srce kljuca 100 stepeni
hajde sada pridji meni
glava ludi spremna budi ti
hajde, hajde, pridji sada
pusti brige dok si mlada
ukras na tijelu budi mi

I evo nas na istom mjestu
u isto vrijeme
cekam prava muzika da krene
taj ritam jak sve u meni pokrene
kako da te osvojim
ma haos cu da napravim

Ref.

Kazi, kazi, kako da te imam ja
reci jedan od sto nacina
koja ti je taktika
za tobom mi tijelo zudi
za tobom mi glava ludi
zato samo moja budi

Hajde, hajde, moja budi
noc je vrela skini se
hajde raskomoti se
nista sad u mraku ne vidi se
osim pozude




MINA
Stariji covek

Gledas me nezno
i zelis iz daleka
ne znas da moje srce
bas takvog ceka

Pogled ti luta
i ko da mi se zali
a to me pali
a to me pali

Ref.
Sta cekas vise stariji si covek
prozivi bar ostatak svog zivota
tvoj dodir hocu necu bilo ciji
briga me sto si ti od mene stariji

Sta je s tobom
nisi mi takav bio
ispod kaputa
vrelo si srce krio

Mnoge su zene
zbog tebe nisko pale
za noc s tobom
mladost bi dale




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

utorak, 26.02.2008.


...........dao bih joj srce svoje neka ima
srca dva,samo kada njoj je
dobro onda dobro sam i ja......

Zagrljaj ili poljupci?
Hmhm...i jedno i drugo mmmmmmkiss

Pepsi ili coca-cola?
Men to isto...

Cokolada ili vaniljia?
„Ja sam tvoja cokolada ti si
Moja cokolada“


Lover ili borac?
Lover koji zeli postati borac....

Prijatelji ili obitelj?

Prijatelji...bez njih nebi ni zivjela...
Al samo neki....


Ljubav ili novac?
Zavisi..haha salim se pa ljubavvvvvvvvv cerek

Slusati nekog kako govori ili govoriti?
Hehe pa brbljati......yes

Osobnost ili izgled?

Osobnost..al nemogu recu da mi
Izgled nije vazan...mmmmmm


Boja ociju?

Smeda....

Boja kose?
E neam pojma...ima tu svakakih boja....
tak moji prijatelji kazu
lud

Kratka ili duga kosa?
dugaaaaaaaa

Visina?

170

Piercing ili tetovaza?
I jedno i drugo....
Iako nemam ni jedno ni drugo...
.headbang

Hot ili cute?
Hot hot hot..heheburninmad

Najbolja frendica/frend?
Ima ih vise..ima jedna nezelim izdvajat...
Zna ona...


Tko je najglasniji?

Ma de svi se sam deru na nekog....blabla

Tko je sramezljiv?
Nema takog kod mene....

Jesi li zaljubljen?
Neznam.....

Vjerujes li u ljubav na prvi pogled?
Men to pitanje nema smisla....

Bi li izasao s nekim samo zbog novca?
Pa sad.....hehe...sala....nono

Tko je zadnja osoba.....

koju si poljubio?

beta

....koja ti je rekla da te voli?
Beta...hehe

......s kojom si razgovarao?
opet beta....

.....na koju si vikao?
Opet beta...hehe salim se....
Na starog...grrrrrrrrr naughty

.....koja ti je slomila srce?
crycrycrycrycrycry

.....koja ti je rekla da te mrzi?

Nesjecam se toga....

Uzimas li droge?
Hmmmu jednu ruku da u jednu ruku ne...
Haha ma zajebavam se...NIKAD

ON JE MOJA DROGA


Pijes?
Pa sad.....party

Pusis?
No no smokin

Zelis li se udati?
Daaaaa...vec sam sve isplanirala...kako,
Gdje i jos moram nac s kim...


Zelis li imati djecu?
Da.....majog pjavog deckica
Koji ce liciti na taticu.....
fino

Vjerujes li u sebe?
Da..nikom drugom ni nevjerijem vise...nono

Mozes li podnijeti istinu?

Mogu.....vec sam svasta morala podnjeti
Tako da jedna vise il jedna manje
Istina me ne boli....


Najveca slabost?
Ljubomorna sam ko pas.....
A jos vise tvrdoglava....
mouthwash

Najveci strah?
Samo jedan...da ne izgubim prijatelje....

Prva pomisao kad se probudis?

ZAST SAM OPET SANJALA NJEGA???zijev

Javljas li se na broj koji ne prepoznajes?
Ne..nikad..to mi je navika...

Slazes li se sa svojim roditeljima?

Neee...idu mi nakurac....bang

Stvari iz proslosti za kojima zalis?
Nezlim za nicim...SVE JE TO SUDBINA.hehe

stafetu sam dobila od
karoline

a predajem ju:BETI kiss
BEBIkiss
DAJIkiss
ANDIkiss


......Da imam pravo na jos dan zivota
za jedan dan da skrojim sudbinu
ja znam sa sobom koga bih da vodim
ja poveo bih, poveo bih nju......



| KoMeNtArI (150) | PrInTaJ | xD |

četvrtak, 21.02.2008.


....HEJ LJEPOTICE...MOJA PRIJATELJICE....


U petom razredu igrom slucaja ja sam upoznala jednu
Ludu,spaljenu i opicenu zensku..
Nas dvje kolko smo se volile 3 ljeta nismo pricale....razlog
Je bio zato sto se meni svido decko kao i njoj. cerek.hahah.....
Necu dalje....ko god je to provalio pusite k....vjerovatno se
Nekom nije svidalo nase prijateljstvo pa ajmo ga sjebat...al
Nije uspio hihi...lud.iako smo krenile u razlicitu srednju ostale
Smo i dalje najbolje frendice i sad nas niko nemoze razdvojit...
NEMOZE NAM NIKO NISTA JACI SMO OD SUDBINE.
Hehe

Prvi izlazak u grad,prvo pijanstvo,prva zaljubljivanja,
Prva razocaranja,prva ljubav...sve sam to s njom prosla...
I dargo mi je sto sam imala takvu osobu uz sebe...koja ce
Uvjek dati savjet...koja ce biti sretna kad sam i ja...biti tuzna
Kada sam i ja...skociti s mosta kao i ja..hehe aj sad malo i
Pretjerujem,,,,,

E pa njeno ime je -------DAJANA----------


Image Hosted by ImageShack.us


A DANAS JOJ JE RODENDAN!!!!!!!!!!!!

Image Hosted by ImageShack.us


Sada zelje cestitke i pozdravi......

Heh odakle da pocnem....
Najvise od svega zelim ti puno darova...hehe salim se...
Da uvjek budes okruzena s ljubavi..cerek..puno momaka,thumbup
Puno hrane,finoseksa,zujocokolademouthwash,prijateljanjami,dobrih subota,party
Petica,smokinsladoleda,finolobudovasmijeh,darova darova i darova...zubozubo
Al ga serem sad...ma najvise od svega zelim da

MI UVJEK BUDES,SRETNA NASMIJANA,LUDA
I ZAJEBANA KO ISADA.
.a to je najvaznije....

Image Hosted by ImageShack.us



NISTA TI NECE OVAJ DAN POKVARITI...hehe
VOJIM TE PUNO PUNO PUNO PUNO PUNO!!!
MA NAJPUNO....I NEZELIM TE NIKADA IZGUBITI...



| KoMeNtArI (94) | PrInTaJ | xD |

petak, 15.02.2008.



moram da te pronadem hocu
da ti dokazem koliko te ludo.......






Kad mi suze krenu osecam da gubim
Dok ti sliku gledam
Zelim da je ljubim
Jastuk mi je nocas poput kamena

Osecam da nemam vise vremana


Image Hosted by ImageShack.us



moram da te pronadem
hocu da ti pokazem

Koliko te ludo.........




pa neka kazu da sam
poludela kad prodem ulicom nek
glavu okrenu niko ti od njih
nije ni do kolena


srce je bez kljuca prozora i vrata
i da si od rde za mene si zlatan
sve mogu i hocu zbog tebe sam
spremna
bosa preko trnja mokra naspram vetra




Image Hosted by ImageShack.us




..postoji jedna djevojka
koja je izgubila vjeru u ljubav,
vjeru u ljude..
za nju je ljubav postala zabranjeni grad..
povrijedili su je duboko… jako…
puno puta je već bila na samom dnu, ali se odlučila,
skupila je snagu i podigla se.. krenula dalje…
iako zna da je ništa lijepo ne čeka…
svakim danom budi se sa istom željom…
uvijek ga u svemu stavlja na prvo mjesto..
sve što je od njega uvijek tražila bio je
maleni kutak u njegovom srcu..
a on joj ni to nije mogao pokloniti...
njezina sreća uvijek je bila prolazna…
ona se i danas istim žarom smiješi,
iako nema razloga za sreću…
nosi masku danima, a noćima lije gorke suze..
misli da to nitko ne zna.. zaboravlja
ponekad da pravi prijatelji sve vide..
pravi se kako je njezin život napokon došao u red,
kako je sretna,
a svaki put kad izgovori riječ „sreća“,
srce joj puca od boli..
toliko se već puta pitala što je skrivila Bogu
da je toliko kažnjava…
zaboravlja da nije Bog kriv.. takva joj je sudbina…
usprkos svemu, ona ide dalje…
možda i nema pravog cilja, nema volje,
al želi dokazati da ona to može..
zavoljet će ponovo…


a ta djevojka sam ja...


.....da se setimo jer nas nece
biti sutra,sutra moje sve negde
odnosis sa sobom....



| KoMeNtArI (140) | PrInTaJ | xD |

četvrtak, 07.02.2008.


... MA NISTA NEBRINI SAMO OPUSTI SE
JER JA TE NAPROSTO OBOZAVAM .....



Evo da i ja nasvrljam nesto kad me svi teraju....
nesvida im se vise moj post....a meni se neda pisati
al eto..pa et da krenem....ev od ovog tjedna....nikolina
se vratila sa bolovanja u skolu..thumbup.weeeee....noga joj jos steka
al ok je ona....jucer je ona napala mene da pisemo pjesme
od petra grase,mise kovaca i zlatka pejakovica...i ajd sad sta
cu s njom bilo mi je zao pa sam pristala..headbang.POKIDAT CU LANCE
SVE,STO ME VEZU ZA TEBE..boze
..meni je ovaj tjedan rame iskocilo..
andrei je tetiva isocila na nozu,a betu boli ruka i noga jer se
posvadala s kozlicem..joj joj..i tako mi smo sve neke retardirane...smijehlud

Image Hosted by ImageShack.us


Za ovaj zivotdvije pare ne dam
drugi te ljubia ja gledam...
ajoj bas mi zao te cujice.....

e sad ima nekih promjena kod nas...andreica mi je ponovo
ok sa borom,niki sa badzom, a ja s dadom....valjda....potrudit
cu se ja da bude sve kao prije.......danas smo isli
na sahranu mi drustvo i mario niki i badzo dodu po mene...ko neka djeca
poceli se derat pred zulazom,kesarit se..koda ih je neko pustio iz
kaveza.madmad...boze...i bilo ih stid doc kod mene..pa da moji bi vas starci
svedno pojeli.....spaljene li djece...i tako...dosli smo samo na tri sata..
zadnji smo imali u martelu...atmosfera la "MOJ TIVOTE DAL SI ZIV"
ili kako dado i boro kazu "BOLJE DA TE NEMA"kiss
al uglavnom stalno sam gledala jednog lika koji se nalio
pa ajd bar je nest bilo zanimljivo dok su ana i niki gledale
nekog drugog al oke.......

EVO SAD MALO SLIKICA KOJE SAM JA SLIKALA
SOK SMO CEKALI BETU KOD PUMPE...



badzine noge

Image Hosted by ImageShack.us


marijeve noge

Image Hosted by ImageShack.us



i jos nikin medo kojeg sam danas uslikala

Image Hosted by ImageShack.us


...eto sve vas pozam...
a najveci pozz idu...

ANDIsmokin
BETInjami
NIKYzubo
DAJIrofl
DADInaughty
BORIblabla
BADZIpjeva
MARIU
nut

MALO SANGRIJE,TELEPATIJE
KO DA NEGLEDA NESTO SA STRANE

OD SIMPATIJE DO SMPATIJE....


PUŠAAAAAAAAAAA VOJI VAS MAJA



| KoMeNtArI (100) | PrInTaJ | xD |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.