....ŠLIKICE....

Image Hosted by ImageShack.us



ja



Image Hosted by ImageShack.us


ovo samnom je moja beta...
volim ju odavde do neba
pa jos 6 puta oko sunca i
sve nazad..sreca moja...


Image Hosted by ImageShack.us


dvje moje srecice..
jedna crna jedna plava....
moje dvje ludice koje
obozavam nns i vtnns...hihi



Image Hosted by ImageShack.us


i secer na kraju moja dajana...
druzimo se jos od osnovne
a to pokazuje koliko ju
volim i nebi mogla zivjeti bez nje...



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je andrea...upoznala sam
ju na cudan nacin..hehe
i bas mi je drago..
imamo slicne probleme
koji nas muce i to
nas je zblizilo...
pusa vejika....



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moja beba....
isle smo zaj u 1.razr...
ona ce uvjek zauzimati
posebno mjesto u mom
srcu...zna ona zasto...
pusa .....



Image Hosted by ImageShack.us

< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga


....KASNIJE BIT CE
SUVISE KASNO,
ŽIVOT JE OVAJ TREN.....



Image Hosted by ImageShack.us




...vjerujem u pravo
prijateljstvo,
ljubav i sudbinu....




..me and me...

-zovu me najdosadnijim

imenom na svijetu-MAJA -zijev
-tek tek tek mi je 16 godina
-idem u tehnicku skolu
kao i najdraze osobe u
mom zivotu thumbup
-najljubomornija sam osoba
na svijetu i jakotvrdoglava
-volim se napiti
subotom party
-volim svoju sekicu fino
-obozavam plave i
jako visoke decke smijeh
-volim sendvic u Gremliju,
cokoladu i san marco fino
-obozavam svoje drustvo...

moj msn:
to_nije_ljubav_@hotmail.com



Andjele daj mi svoja krila
da odletim, da se ne vratim

Dve godine da sam otrov pila
bolje nego sto sam sa njim bila
za godine svakih cvet uvene
ali dve su mnogo i za mene

Andjelu daj mi svoju snagu
da prezalim, a ne opostim



Image Hosted by ImageShack.us



Voli me iz inata voli me
bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad nijedan
bas razlog za to nemas...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




DADO POLUMENTA
100 stepeni

Kud pogledam, ne gledam
ja nju zamisljam
da je tu u mom narucju
da je tu u brigama i kad je nevolja
i u slatkom snu, u svakom momentu
ja zeleo bih da si sa mnom tu

O, nada milion
o, da ce biti slom
o, daj mi Boze
samo jedan tren s ljepotom tom
ja poludeo sam skroz za njom

Ref.
Srce kljuca 100 stepeni
hajde sada pridji meni
glava ludi spremna budi ti
hajde, hajde, pridji sada
pusti brige dok si mlada
ukras na tijelu budi mi

I evo nas na istom mjestu
u isto vrijeme
cekam prava muzika da krene
taj ritam jak sve u meni pokrene
kako da te osvojim
ma haos cu da napravim

Ref.

Kazi, kazi, kako da te imam ja
reci jedan od sto nacina
koja ti je taktika
za tobom mi tijelo zudi
za tobom mi glava ludi
zato samo moja budi

Hajde, hajde, moja budi
noc je vrela skini se
hajde raskomoti se
nista sad u mraku ne vidi se
osim pozude




MINA
Stariji covek

Gledas me nezno
i zelis iz daleka
ne znas da moje srce
bas takvog ceka

Pogled ti luta
i ko da mi se zali
a to me pali
a to me pali

Ref.
Sta cekas vise stariji si covek
prozivi bar ostatak svog zivota
tvoj dodir hocu necu bilo ciji
briga me sto si ti od mene stariji

Sta je s tobom
nisi mi takav bio
ispod kaputa
vrelo si srce krio

Mnoge su zene
zbog tebe nisko pale
za noc s tobom
mladost bi dale




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

nedjelja, 27.01.2008.

..............PRICA O JEDNOM ANDELU...




Prica je izmisljena i nema veze sa stvarnim zivotom..hehe

Image Hosted by ImageShack.us


Evo ovako.....prije nekoliko godina ja sam upoznala jednog
andela..Bio je razlicit od ostalih andela jer mu bog nije dao
krila...dok nije Krenuo u srednju skolu bio je potpuno izgubljen
i mislio kako ziviU pogresnom svijetu..nista mu nije bilo jasno...
imao je problema sa Starcima jer ga nisu shvacali..mislio je
da je svijet savrsen...Za njega je srednja bila veliki izazov...
upoznao je ljude koji su basKao i on...koji se osjecaju bas
kao i on..uz njih je shvatio kako nista Ne moze biti savrseno
i da je svaki dan novi izazov i da se ono najbolje Sto Smo
imali moze srusiti u roku sekunde..samo zbog jednog krivog

Poteza..zbog jedne krive rijeci..al je shvatio da zivot ide
dalje....ali su Tragovi i uspomene duboke ostale u srcu
tog andela ...

prije nekih mjesec
Dana jos malo je izgubio osobu za koju je htjeo dati svoj
zivot...zbog Svojeg ponosa i tvrdoglavosti mislio je kako
je jak da nastavi svoj zivot Bez te osobe..ali to je bila
glupost..
Prije skoro 4 godine dogodila mu se prva prava ljubav..
to je bilo prvi puta
da je zaplako zbog nekog i prvi puta da se osjecao najsretnije
u zivotu..dugo Nije mogao preboljeti ali i to je s vremen doslo...


Image Hosted by ImageShack.us


taj andeo vec duze vrijeme sanja isti san ali nezna
sta on znaci...u njemu je uvjek ista osoba...i uvjek se
iste stvari dogadaju...
svi mu govore kako to mora nesto znaciti ali on je izgubljen
i pomalo se boji...jer osoba koju sanja mu je jako draga....


Image Hosted by ImageShack.us


„od mene ostat ce znam samo sjena kad jednom kazes mu
Da za sva vremena“

Jedina stvar koje se on najvise boji je da ce zbog gluposti
Izgubiti osobu koju bude volio najvise na svijetu i da ce mu
Ta osoba jednom rijeci da zauvjek biti zabranjena..


Image Hosted by ImageShack.us


andelu su trenutno najvazniji samo njegove 4 pijateljice..
i presretan je sto ih ima i bez njih nebi vrijedilo zivjeti..
oni su njegovi andeli iako im zivot nije kao na nebu
nemoze opisati koliko ih voli....

...A OVO SU ONE...

Image Hosted by ImageShack.us


...PLAVUSICE...

Image Hosted by ImageShack.us


....I CRNKE....



| KoMeNtArI (158) | PrInTaJ | xD |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.