....ŠLIKICE....

Image Hosted by ImageShack.us



ja



Image Hosted by ImageShack.us


ovo samnom je moja beta...
volim ju odavde do neba
pa jos 6 puta oko sunca i
sve nazad..sreca moja...


Image Hosted by ImageShack.us


dvje moje srecice..
jedna crna jedna plava....
moje dvje ludice koje
obozavam nns i vtnns...hihi



Image Hosted by ImageShack.us


i secer na kraju moja dajana...
druzimo se jos od osnovne
a to pokazuje koliko ju
volim i nebi mogla zivjeti bez nje...



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je andrea...upoznala sam
ju na cudan nacin..hehe
i bas mi je drago..
imamo slicne probleme
koji nas muce i to
nas je zblizilo...
pusa vejika....



Image Hosted by ImageShack.us


ovo je moja beba....
isle smo zaj u 1.razr...
ona ce uvjek zauzimati
posebno mjesto u mom
srcu...zna ona zasto...
pusa .....



Image Hosted by ImageShack.us

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (2)
Veljača 2008 (4)
Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (3)
Listopad 2007 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komowi DA/NE

by MaLLa gLuPaChA DiZaJn

Opis bloga


....KASNIJE BIT CE
SUVISE KASNO,
ŽIVOT JE OVAJ TREN.....



Image Hosted by ImageShack.us




...vjerujem u pravo
prijateljstvo,
ljubav i sudbinu....




..me and me...

-zovu me najdosadnijim

imenom na svijetu-MAJA -zijev
-tek tek tek mi je 16 godina
-idem u tehnicku skolu
kao i najdraze osobe u
mom zivotu thumbup
-najljubomornija sam osoba
na svijetu i jakotvrdoglava
-volim se napiti
subotom party
-volim svoju sekicu fino
-obozavam plave i
jako visoke decke smijeh
-volim sendvic u Gremliju,
cokoladu i san marco fino
-obozavam svoje drustvo...

moj msn:
to_nije_ljubav_@hotmail.com



Andjele daj mi svoja krila
da odletim, da se ne vratim

Dve godine da sam otrov pila
bolje nego sto sam sa njim bila
za godine svakih cvet uvene
ali dve su mnogo i za mene

Andjelu daj mi svoju snagu
da prezalim, a ne opostim



Image Hosted by ImageShack.us



Voli me iz inata voli me
bez ostatka
voli me bilo gde sam
bas takvu kakva jesam
voli me kad me nema
voli me pored svega
voli me kad nijedan
bas razlog za to nemas...



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us




DADO POLUMENTA
100 stepeni

Kud pogledam, ne gledam
ja nju zamisljam
da je tu u mom narucju
da je tu u brigama i kad je nevolja
i u slatkom snu, u svakom momentu
ja zeleo bih da si sa mnom tu

O, nada milion
o, da ce biti slom
o, daj mi Boze
samo jedan tren s ljepotom tom
ja poludeo sam skroz za njom

Ref.
Srce kljuca 100 stepeni
hajde sada pridji meni
glava ludi spremna budi ti
hajde, hajde, pridji sada
pusti brige dok si mlada
ukras na tijelu budi mi

I evo nas na istom mjestu
u isto vrijeme
cekam prava muzika da krene
taj ritam jak sve u meni pokrene
kako da te osvojim
ma haos cu da napravim

Ref.

Kazi, kazi, kako da te imam ja
reci jedan od sto nacina
koja ti je taktika
za tobom mi tijelo zudi
za tobom mi glava ludi
zato samo moja budi

Hajde, hajde, moja budi
noc je vrela skini se
hajde raskomoti se
nista sad u mraku ne vidi se
osim pozude




MINA
Stariji covek

Gledas me nezno
i zelis iz daleka
ne znas da moje srce
bas takvog ceka

Pogled ti luta
i ko da mi se zali
a to me pali
a to me pali

Ref.
Sta cekas vise stariji si covek
prozivi bar ostatak svog zivota
tvoj dodir hocu necu bilo ciji
briga me sto si ti od mene stariji

Sta je s tobom
nisi mi takav bio
ispod kaputa
vrelo si srce krio

Mnoge su zene
zbog tebe nisko pale
za noc s tobom
mladost bi dale




Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

subota, 24.11.2007.


..........ŽIVOT SVOJ NEVOLIM KO TEBE JA.............



Živjela je dolje,u dolini Drave...Imala je oči poput neba plave...
Žurila je sa cvijećem u ruci,danas je njenom dragom rođendan..
Zadihana,sretna,na trenutak stala na pločnik preko puta stana.
Izađe mladić s osmijehom sreće..krenula je njemu..
kad odjednom škripe kočnice!Kasno mladić vikne
očajnički "STANI" jer njegovu dragu auto već zgazi..
a sada se mladić pita što mu život pruža..
samo prekršt snova i 5 KRVAVIH RUŽA...


Image Hosted by ImageShack.us


Ajme evo i ja se sjetila da imam blog..tesko je mene
natjerati da napisem post al evo.nut.posto neidem u grad..
hm..andrea nam je bolesna..ANDREA VEJIKA PUSICA..kiss
beta stvarno neznam sta trenutno radi..niki misli na
jednog klempavog decka..decki su nam
u gradu vjerovatno i tako..badzo je isto bolestan kao
i andrea tako da i ti sreco moras ozdravit..velika pusicacerek
(ali se nebi ni cudila da sad pije u gradu)nono.ovaj tjedan
sam i ja bila bolesna ajd fala bogu proslo je i to..a za sve
je kriv kruskovac..tako da ga vise nepijem..nono.


a ova pricica gore me malo rastuzila....i tak da si
ja cjeli dan razmisljam sta bi bilo da ja tako odjednom
izgubim nekoga..jaooooo...nekog od svojih frendova
koje obozavam najvise na svijetu ili neku osobu
koja mi je draga ili nekog decka..ajmeeee...da
izgubim neku osobu a da joj nestignem reci da ju
volim...zato sam odlucila da cu svim svojim prijateljima
reci koliko ih vooooooooooooooolim jer su to zasluzili....
iako si svaki dan govorimo koliko se volimo a mislim
da je to sve zbog nesrece koja se dogodila i od tada
smo svjesni koliko zivot moze biti kratak jer


Image Hosted by ImageShack.us


A NAJBOLJE U MOM ZIVOTU SU MOJI PRIJATELJI....
JAO OBOZAVAM VAS SVE I VOLIM NAJVISE
NA SVIJETU....






| KoMeNtArI (139) | PrInTaJ | xD |

ponedjeljak, 12.11.2007.


A DI JE NASLOV??????

Hihi evo i mene napokon da se javim...da nesto bezveze
naskrabam...trenutno mi se spava pa cu vas samo sve pozdravit...zijev
cijelo MOJE DRUSTVO IZ TEHNICKE i svoju dajanu i cara hihi..
pusam vas sve...joj ja sam happy !!!nisam vise ljuta i nervozna
i sad sve volim....i jedva cekam subotu..ako bude sve po planu
hihi(to se odnosi na jednog decka)cerekpusam ga....



(dajana evo jedna pjesma,slicna onome
pa procitaj...cokica..)


¸¸¸¸¸¸¸¸¸¸PRIJATELJICE¸¸¸¸¸¸¸¸¸

prijateljice...nocas sam tuzna...
prijateljice nocas mi lice kvase suze
suze izdajice
srce me boli
opet ona stara bol
kad gubis ono sto volis
kad nemas snage da se dalje boris
i zadnji put ja evo kažem da ga volim
i necu vise za nas da se borim
zadnji put cu plakati zbog njegovog imena
a sutra cu nastaviti zivjeti koda ga nikad nisam ni vidjela
jos samo nocas tjesi me ti
trebat ce mi tvoja ruka da mi brise suze
jer jos dugo u noc cu plakati
i srce ce me do zore boljeti
a sutra cu sve preboljeti
povrjedio je moj ponos
al kleti ga necu
nije znao da me voli
al voljela sam za oboje
i nadala se da ce shvatit da mu je uz mene najbolje
i zadnji put ja cu se sjecati njegovog osmjeha
zadnji put cu zadrhtati zbog njegova pogleda
necu vise pamtit lažnu srecu sto mi je dao
i necu se nadati da mu je ipak do mene stalo
prijateljice nocas mi trebas
nocas cu ti reci sve
znam da dugo nismo o ovom razgovarale
udaljile smo se u zadnje vrjeme
svaka je mislila samo na sebe
al nocas samnom placi
nocas mi trebas ti
nemoj me napustati mogla bi svasta da ucinim
mogla bih ga nazvati i za ljubav moliti
a to mi netreba neželim vise voljeti njega
nego me tjesi da bit ce ih takih mnogo
smisli vec nesto
dodirni mi srce nek placem jos jace
jer od sutra bit ce drugacije
sutra cu biti ona stara ja
ponosna nasmijana neporazena...
al možda se samo varam i sebe lažem
možda pred tobom necu istinu da kažem
da cu ga i sutra zeljeti ovako
da nista to promjeniti nece
iako za nas dvoje nikad nece biti srece
sutra s novim jutrom nestat ce suza
i nikad vise plakat zbog njega
necu Boga molit za nasu srecu
sutra s novim jutrom suze ce proci
al nova ljubav u moje srce jos dugo nece doci...



| KoMeNtArI (152) | PrInTaJ | xD |

nedjelja, 04.11.2007.


Weeeeeeeeeeeee SUBOTA Weeeeeeeeeeeee



VRIJEME RADNJE
:subota vecer
MJESTO RADNJE:brlicka,cezar,valinor,ara,san marco
GLAVNI LIKOVI.:dajana i maslac,pa beta i ponovo maslac,bozo
I andrea,janjic i drugi janjic,i badzo i ja..hehe

Jaooooooooo...ma subota je bila cista desetka.thumbup.nema sta...
Drustvo je do jaja pa tako da nam mjesto radnje nije ni vazno
a to dokazuje da sam ja skoro cijelo vrijeme bila u valinoru
a mene cete tamo rijetko vidjeti.....prvo sam otisla kod svoje dajane..
Tamo smo se ismijale i islikale...mislim da se nikad u svom
zivotu nisam toliko islijala.rofl..e onda smo vam nas dvje otisle
po svog macka bozucerek i onda smo otisli u videoteku da kupimo
zvakace al posto smo kupili dva paketa jedan smo odlucili
ostaviti za sljedecu subotu(svaka sitnica je vazna)...
Onda smo kod pijace sreli betu i andreu i sad sta da radimo
s njima dvjema?eekpovedemo mi i njih..bas smo sjce...fino
E onda smo igrom slucaja kod dragstora sreli badzu i maslace,
mislimo si otkud oni sad tamo i sta sad s njima?eeki pokupimo mi i
njih...al ko zavraga pojavi se i mario i neki njegov i ajd sad da
nebudemo bezobrazni pokupimo mi i njih..i onda se moja dajana
uplasila maslacka i stalno bjezala..zubo...i tako smo mi
pokupovali pice i krenili na sljedec mjesto radnje BRLICKU..partyparty
Tamo su dosli drugi janjic i nemam pojma ko jos.....
Ono bili smo na mjestu na kojem se ni vukovi nebi zavukli al
sta sad...niko nije nista bas puno popio al sad dolazi jos jedan
Lik LJUBOMORAcerek..joj joj..svi su nesto bili ljubomorni...e onda smo
Bozo,beta,andi,maslac,daja i ja otisli do are a onda i u san marco..
Malo smo bili i u cezaru al ja se tog nesjecam bas puno,ali
nisam se napila nisam skoro ni pala a za to treba plijesak..sretan.
Uglavnom smo cjelo vecer bili u valinoru i svasta smo mi nesto
tamo radili,,hihi...ali izgubili smo maria i neki dio ekipe..joj joj..
Tako da smo se mi isplesali jer ko zna kad cemo svi skupa
ponovo ici u grad(I NARAVNO NIKI KOJA JE BILA
ZLOCESTA PA JU NISMO HTJELI POZVAT)
Uglavnom na kraju smo dajana i ja dozivile mali sok..gdje god
da smo usle na kraju je bila pjesma MOJE NAJMILIJE...ali
Poslje te pjesme u san marcu je bila pjesma koja je od sada moja
i dajanina a ide :A U MEDUVREMENU NACI CU MU ZAMJENU
Hehe...



i evo jedna sjikica...nastala je u valinoru
nesjecam se tocno ko nas je usliko....

Image Hosted by ImageShack.us

VOJIM VAS!!!!!!!!!!!!!!ali moram posebno pozdravit svog bozu..hihi
wavewavewavewavewavewavewavewavewave



| KoMeNtArI (172) | PrInTaJ | xD |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.