Za svakog o svemu...

28.10.2005., petak

MOJ PRVI TEXTIĆ!!

I evo..i ja odlučila napraviti jedan blog! uspješno? pa..to vi prosudite. Pisat ću o svemu i svačemu, o bitnim i nebitnim stvarima u životu. Od moje omiljene teme o ljubavi, prijateljstvu pa sve do kuhanja! Baš sve! A sad da se i predstavim. Ja sam Maja. Drago mi je. Odlučila sam napraviti ovaj blog kako bih upotpunila dosadne jesenske večeri. Sigurno sad mislite: "Zar nema pametnijeg posla?" Ma imam. I mene ponekad uhvati nostalgija pa tako satima razmišljam o ljubavi..no katkad je bolje sve svoje misli i probleme zabilježit na papir ili, u ovom slučaju, u komp. Nadam se da će netko čitati ove moje "nagomilane gluposti". No bit će tu i puuuno savjeta! Valjda postoji netko tko razmišlja isto ili slično kao i ja pa ga čak i zanimaju moje riječi, a i nadam se da ću vam pomoći svojim savjetima. Svima želim ugodno čitanje i ostavljajte mi komentare kako bi zajedno učinili ovaj blog što bolji i zanimljiviji. I što vam još reći... WELCOME TO MY WORLD!!!

<< Arhiva >>