Linkovi
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Wianna... nogometašica naša, jedna super osoba, trebate ju upoznati, pa...svratite

ŽNK ''Ilok''...klub ove carice Wianne... da vidite što je nogomet...svratite

Ilona - tj. blog o njenom klubu

Šica košarica

MaYa=))

jedna mala ludacha

....:::It's my life:::....
Ceca...

slicice...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

................................

Ila, Srky i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ilona i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ceca i Dejana



Dragana (Stoja)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Zanimljiv blog?

15.03.2008., subota

Happy:)...or sad:(...?

Subota i naravno radna subota kad sam se morala ustati u pola 6 da bi otišla u školu. Ma nije problem, nego što sam spavala samo 4 sata, jer sam učila njemački do 1h. Ajde bar sam ga ispravila...nice. Ima svašta novo...tako ugl. svakakvih iskustava. Pričala sam ja tako s prijateljicom iz razreda, Kristinom. Jako me se dojmila njena izjava: ''Majo, prijateljstvo nije dogovor.'' Zanimljivo...
Sto ljudi, sto ćudi, šta je, je...ljudi smo i griješimo, ponekad nismo svjesni gluposti svojih grešaka, bez razloga napravimo stvari za koje jako požalimo i kasnije je teško ispraviti...Kratko ali jasno...čitamo se...pozz

- 20:09 - Komentari (117) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< ožujak, 2008 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Rujan 2008 (1)
Srpanj 2008 (1)
Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (2)
Travanj 2008 (1)
Ožujak 2008 (4)
Veljača 2008 (2)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (1)
Studeni 2007 (2)
Listopad 2007 (1)
Kolovoz 2007 (1)
Srpanj 2007 (3)
Lipanj 2007 (4)
Svibanj 2007 (4)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
sve i svašta
Nešto o meni


ImE: Maja

ŽiViM: u Borovu naselju, al to vam kao spada pod Vukovar...aj doro...

RoĐeNa: 16.11.1992

ŠkOlA: 2. razred gimnazije

HoBi: treniram košarku, sviram klavir, pjevanje...

NaJ BrOj: 11 (neam pojma zaš, al eto...)

VoLiM: svoe...jest, pjevati, igrati košarku...i tak...i ono svoe prijatelje, samo što...

PoTrEbNo je...jako me dobro upoznati - što nije teško...ugl. me svi brzo skuže...al opet...

Ne VoLiM: nitko ne voli dvolične ljude pa tako ni ja...ja mislim da sam i previše iskrena i da zbog toga nagrabusim... jako iritira kad te netko laže onak...dobrano, ako imas nešto reć, reci mi to u oči, bit ću sretnija, nego da se sazna sa strane...
...alkohol (nepodnosim, al stvarno... ipak sam ja sportski tip) ni cigare (to mi je ono... aj doro...dovoljno je samo reći da ne volim)

ŠtO sE tIcE gLaZbE: ma ono...sve zavisi od pjesme, od raspoloženja, mada mi slušanje glazbe uvijek diže raspoloženje...onak svašta slušam - jedino možda malo više strane...eto

i mislim da bi to ugl bilo to...ak se sjetim jos čega...dodam...
e da...moj msn...
majanikolic3@hotmail.com



AL VAS JE PUNO

Free Counter
Free Counter


Ivana i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sara i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Društvance

Free Image Hosting at www.ImageShack.us


Milica i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

moje zezanje...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Kristina

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Ivana i Jelena

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Milica, Kristina i Jasna

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Sanja (naš pilić) i ja

Free Image Hosting at www.ImageShack.us