ponedjeljak, 23.04.2007. ♥

♥ ::Karizmatski susret::22.04.07,Cibona::

Image Hosted by ImageShack.us

::Jučer bijah na NAJLJEPŠEM DO SADA karizmatskom susretu u ciboni::
::Za sve one koji neznaju to je vrijeme zajedništa provedeno u molitvi.Počinje sa pjesmama slavljenja Boga(jedno od najvažnijih obilježja),pa slijedi sveta misa s nagovorom,molitva za iscjeljenje i nakraju svjedočanstva.Ovo je bio 38. susret koji vodi zajednica Dobri Pastir.Danas je to rašireno po svim kontinentima u preko 200 zemalja,a ima oko 120 milijuna članova!::

::Morali smo svi doći sa besplatnim kartama koji su oni distribuirali jel je prošli put bilo oko 10 000 ljudi,a cibona nemože primiti toliko,pa je bilo i sjedenja po podu i na stepenicama od tribina,ali radi mjera opreza su morali tako napraviti!::

::Tema ovog susreta je bila: GOSPODINE,IZVADI MI SRCE OD KAMENA,I DAJ MI SRCE OD MESA::

::Svi mi imamo nekad kameno srce,ne želimo oprostiti,ljutimo se bez razloga...puno stvari sam shvatila što je vlč.Dražen nama htio predočiti...
::Teško je sad opisati tu radost,svačanje i biti dio karizmatskog pokreta....to se treba doživjeti...

::Ovaj susret je bilo jako puno ljudi koji su vrištali...prvi put da sam čula tako jako i snažno da đavo vrišti iz čovijeka...nisam se baš mogla usredotočiti na molitvu..ali sam pokušavala sve od sebe...
::sad si ziher mislite kaj je ovo???:::)))
::Ljudi se svačim bave...magijom,ovim onim...imaju crne misli...a što vlč.Dražen zna ponavljati na svakom susretu: Đavo drhti,dok se moliš....
::Na tim susretima energija je toliko jaka..i svi su gostoljubivi..nitko te neće čudno gledat,komentirat...svi su došli sa istim nakanama...da se duhovno obnove ili iscjele i naravno slave Boga;)

::A najviše što sam imala hrabrosti napraviti kada smo se spremali doma je to da sam vidla jednu curu mojih godina kako plače...prišla sam joj i rekla: "nemoj plakati,Isus je živ."...ona je već imala otvorene ruke ko da je znala da ću je zagrlit...još je više zaplakala...a i ja s njom...grlile smo se..i osječale radost istovremeno....
::osječaj koji je neopisiv::
::izašla sam potpuno sretna......

::I s ponosom mogu reći da je sljedeći karizmatski susret u Velikoj Gorici na stadionu "Radnik" 17.lipnja u 14:30::

::Pozivam sve ljude koji su u blizini i mogu doći,neka dođu...obnovite svoju vjeru,duhovno se ispunite i izađite sretno ovako što sam ja jučer::

Michael W Smith - Awesome God



♥ 12:48 ♥ Danas su me (10) ♥ puta šupili :(<{đ}>

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.