Mi smo ludi ljudi (suvremena oda prijateljstvu)


mi smo ludi ljudi
plavičasta indigo maljava bojica
nas dvije i nas dvojica
mi smo bijele face crne ruke
crvena bedra zelene oči žuta kosa

boje su u nama

mi smo crne misli bijela mašta
crna rupa bijelo punjenje
sami sebi amajlije
sami sebi suci, bogovi

mi smo dva malena svemira
velika unutra
u nama je
Sve što poželimo

imamo smisao
za stvari
za ljubav

mi smo dva luda čovjeka
drugačija
mi smo stojimo u kutu
ha ha
mi smo prijatelja dva
braća po krvi

nama je lijepo
mi vladamo
mi smo vrh
svega

mi smo dva mala luda čovčića
ljubav nosimo u rukama...




24.08.2011. u 14:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

< kolovoz, 2011 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic