Uzmi me nebo

zvjezdica u mojoj zjenici
napela se kao na uzmaku
kao da joj je posljednji dan
kao da joj je moje oko
zadnja rupa na svirali

vlasi s moje kose padaju
pjevaju posmrtni marš,
elegiju mojoj djevojčici u meni

ruke vise bez života
bez krvi sive i umorne
uprljane grijesima

sloboda je moja želja
moje srce žudi za čistom ljubavi

poplava
grančice su natopile moje praznine
uboge i razderane, vise na nitima žege

sunce me prži na izlasku
magla me gubi, ne vidi me
zemlja me guta, vuče me k sebi
voda me topi, valovi pljuskaju

nebo me gleda svojom čistoćom pozdravlja me
uzmi me nebo

odvedi me od težine budi moj oslobađajući vrisak vrhunca
otmi mi izvore, izbriši materiju, uzmi mi dušu, otvori me ...

uzmi me nebo

31.05.2011. u 17:31 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

Prosinac 2011 (10)
Listopad 2011 (1)
Rujan 2011 (5)
Kolovoz 2011 (30)
Srpanj 2011 (25)
Svibanj 2011 (22)
Travanj 2011 (46)

< svibanj, 2011 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Opis bloga

Moje pjesme i moja svakakva slova iz moje glave

Linkovi

http://gb.looklet.com/user/634020/looks --->Kreacije koje bi vam se svidjele.

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic