....da ili ne....

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

i vil bi bek-ili zdravo siljački-idem da se mogu vratiti....
ne znam.....

Linkovi
anja-cura sam jakooo frčkavom kosom!!
dunjiii-moja najprija!!
beli-zanimljivo lupeta..
about a girl-zanimljivo za pročitati...:))
zFjeRkaČa-sljatko :D))
greyp-forkica...
eva-ah nema tih riječi koje to mogu opisati :))
rozan-smiješno!!!
sunčani dan-zbilja sunčano...
s=M=ogovac-dizajn je zzaaakkkkonnnn!
japanska buba-kulčeka...
lulu :) -situacije i nesituacije u životu...

ja...
-imam 16 godina
-idem u 8 gimnaziju
-idem u zkm
-slušam sve osim narodnjaka
-grozno sam optimističana,toliko
da svima idem lagano na živce s tim
-imam najbolju mamu i podnošljivog brata
-...
-a ja bih htijela,a možda i nebi a ne znam;a kako;a daj ja bi...
-zlarin ruls..

MOGU,HOĆU,ŽELIM A ŠTA NE ZNAM NAUČIT ĆU!!!!

-moj životni moto

; život je more,pučina crna
po kojoj tonu
mnogi što brode
nije mi srce
palšljiva srna
ja se ne bojim
velike vode ;

REMEMBER! If you need FUCK, you can always count on me,cause F.U.C.K. stands for FRIEND YOU CAN KEEP. And I hope we will stay FUCKERS 4ever!!

19.02.2006., nedjelja

sweet 16

eto stigao je i taj dan..moj rođendan..
od danas imam 16 godina..i apsolutno ništa se nije promijenilo.jučer smo imali predstavu i zabrljali smo,mislim ne jako ,ali bilo smo veći umorni i bilo nam je vruće...ali dosta o tome.

jučer je bio obiteljski rođendan...i moj i bratov...s obzirom da je njemu preksutra rođendan..
jučer sam se digla u 8, i već sam u pola 9 išla u dućan..
teglila sam vrečice..mama je doma pekla kolače,kuhala i nakuhavala..dok je brat spavao...
uglavnom bilo je lijepo...zezali smo se...papali smo...otvarali poklone...smijali...i na kraju sam išla na predstavu..i kad sam se vratila doma bila sam mrtva umorna...

sada moram još malo pospremiti jer je ostalo od jučer...a neda mi se...
eto pa sretan mi rođendan!
- 09:50 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>