....da ili ne....

< veljača, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

i vil bi bek-ili zdravo siljački-idem da se mogu vratiti....
ne znam.....

Linkovi
anja-cura sam jakooo frčkavom kosom!!
dunjiii-moja najprija!!
beli-zanimljivo lupeta..
about a girl-zanimljivo za pročitati...:))
zFjeRkaČa-sljatko :D))
greyp-forkica...
eva-ah nema tih riječi koje to mogu opisati :))
rozan-smiješno!!!
sunčani dan-zbilja sunčano...
s=M=ogovac-dizajn je zzaaakkkkonnnn!
japanska buba-kulčeka...
lulu :) -situacije i nesituacije u životu...

ja...
-imam 16 godina
-idem u 8 gimnaziju
-idem u zkm
-slušam sve osim narodnjaka
-grozno sam optimističana,toliko
da svima idem lagano na živce s tim
-imam najbolju mamu i podnošljivog brata
-...
-a ja bih htijela,a možda i nebi a ne znam;a kako;a daj ja bi...
-zlarin ruls..

MOGU,HOĆU,ŽELIM A ŠTA NE ZNAM NAUČIT ĆU!!!!

-moj životni moto

; život je more,pučina crna
po kojoj tonu
mnogi što brode
nije mi srce
palšljiva srna
ja se ne bojim
velike vode ;

REMEMBER! If you need FUCK, you can always count on me,cause F.U.C.K. stands for FRIEND YOU CAN KEEP. And I hope we will stay FUCKERS 4ever!!

11.02.2006., subota

smijem seeeeeee

smijem seeeeeee,smijem seeeee i sve je isto kao prije.......
šta da vam kažem,sve je super...
sretna sam...sve ide odlično..
a nju volim,ajme kako ju volim...zakon je..ništa mi ne može sakriti,čitam ju ko knjigu a i ona mene.stvarno samo kombinacija!!
a volim i ovu..a šta da vam kažem.ne shvaćam ali zar je bitno.bitno je da smo sretne.i jedna i druga!
uredila sam si sobu...baš mi se sviđa!!
s obzirom da nisam u zgb-u molim sve iz zgb-a da mi otkriju jeli danas popodne padao snijeg u zgb-u..jer tu na brdu kod nas padao ko blesav...nešto neviđeno samo odjednom počeo,padao 15 minuta i prestao...

ludnica...
- 20:34 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>