....da ili ne....

< siječanj, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

i vil bi bek-ili zdravo siljački-idem da se mogu vratiti....
ne znam.....

Linkovi
anja-cura sam jakooo frčkavom kosom!!
dunjiii-moja najprija!!
beli-zanimljivo lupeta..
about a girl-zanimljivo za pročitati...:))
zFjeRkaČa-sljatko :D))
greyp-forkica...
eva-ah nema tih riječi koje to mogu opisati :))
rozan-smiješno!!!
sunčani dan-zbilja sunčano...
s=M=ogovac-dizajn je zzaaakkkkonnnn!
japanska buba-kulčeka...
lulu :) -situacije i nesituacije u životu...

ja...
-imam 16 godina
-idem u 8 gimnaziju
-idem u zkm
-slušam sve osim narodnjaka
-grozno sam optimističana,toliko
da svima idem lagano na živce s tim
-imam najbolju mamu i podnošljivog brata
-...
-a ja bih htijela,a možda i nebi a ne znam;a kako;a daj ja bi...
-zlarin ruls..

MOGU,HOĆU,ŽELIM A ŠTA NE ZNAM NAUČIT ĆU!!!!

-moj životni moto

; život je more,pučina crna
po kojoj tonu
mnogi što brode
nije mi srce
palšljiva srna
ja se ne bojim
velike vode ;

REMEMBER! If you need FUCK, you can always count on me,cause F.U.C.K. stands for FRIEND YOU CAN KEEP. And I hope we will stay FUCKERS 4ever!!

30.01.2006., ponedjeljak

nekak baš i ne

Alo micice...to mi je u zadnje vrijeme naj poštapalica...micice...strašno...
Danas učimo brojati....pa da krenemo...

1.zahvaljujem se perooku na savjetu ali mislim da za sada sve svoje probleme uspiješno rješavam...

2. teza :barbi je kurva???da ili ne????da.....ma ne.....uglavnom, to je nova prokupacija moga uma...zašto???pa vidite, trenutačno je u zgb-u izložba barbika koju bih voljela pogledati tek toliko kulture radi.....a to se kosi s mojim uvjerenjima da je barbika kriva za anoreksiju, bulimiju, želju za slavu.....

3. samo što nisam navršila 16 godina...evo sad ću svaki dan...dobro za koja dva tjedna...veselim se...

Znate onaj filing (ups, englizam) da lebdiš...e tu sam.....lebdim.....
izbjegavam ga...aha hrabro..ali mi nekak baš i ne ide.....nekak baš i ne.....pisali engleski....dobro....zadovoljna.....

Zlarin gotov....ja sretna.....uspijeli smo....jedva čekam da vidim...ajme kako ja volim to mjesto....
Zlarin,zlarin,zlarin,zlarin,zlarin,zlarin,zlarin,........da.....
- 23:33 - Komentari (6) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>