maja16-kc

nedjelja, 14.05.2006.

neispavana totalnoooo..

ojla svima evo javljam vam se ja kao sto sam obecala a ja svoja obecanja uvijek ispunim jedino ako n+je neka visa sila a to je rijeto...kaj da vam velim...sto se tice petka nakraju je ispal onak kak sam htjela...nas 4ludih smo ipak malo izasli u prirodu jelda dijana??i bilo je lijepo...mislim meni je svaki put lijepo jer dok si u drustvu onih koje volis nemoze bit ruzno..osim iznimaka...
a subota..hmm digla sam se poprilicno rano u 6,30 da bi cuvala savog brata juricu..on me mrcvaril do 13,00 i kasnije sam otisla an tekmu na instrukcije iz matematike i van.Vani je bio dobro prvo sam bila u pubu,pa u pivnici gdje je bilo dobro ali fakt je bilo ok..i kasnije oko 00,30 smo dijana i ja dosle u orinoco gdje su bili dejan zoki tihic i martina...drustvo je zakonnnnn...tamo smo malo pile plesale zezale se i tak..kasnije su neki od nas produzili u klub a neki...ah..na kraju smo svi ipak se nasli u clubu i bil tamo do svitanja tako receno..upsss... :)..e da dijana i ja smo imale cast da nas zoran odveze doma sa svojim novim prekrasnim citroenom..auto je mrak..nutra koza..ma predivan je stvarno...eto i zadnja nasa postaja je bila kod dijane u kunovec bregu..tam su nas decki ostavili i produzili oni za doma..kaj da vam velim spavala sam 2 sata posteno digla se i odsudit tekmu..tek sam sad dosla doma sva umorna neispavana i tako..planirala sam nevecer ic nekud ali nisata nazalost od toga..a sutra je ponedjeljak dan kojeg mrzimmmm..al ko zna sta donosi jutro...a bome mirise na nesto dobro...a zasto ...neka bude tajna...heheh...ljudi to bi bilo sve od mene jedva gledam idem si malo leci i uciti kasnije...sve vas volim...a ekipi saljem pozdrave (najbolji samo... )mahmahmahmahmah

- 14:35 - Komentari (5) - Isprintaj - #