< ožujak, 2010  
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

~moj blog~

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

SLUŠAM:
Oasis-"Tarja Turunen" i
Gothic & piano

U SLOBODNO VRIJEME:
Surfam internetom i
gledam TV

ČEKAM:
Kraj školske godine XD

TRENUTNO ČITAM:
Maturalac

STIL:
Pomalo Goth

SAJT:
Facebook
-Maja Unique K

 

Sick of crying,
tired of trying...
Yeah,
I'm smiling,
but
inside I'm
dying!
!

 


utorak, 02.03.2010.

 

HeEeEy!!

Dugo se nisam javljala ni pisala... Pa...Iskreno, nije mi se dalo! Ali sad pišem. Još sam zaljubljena, 19. idem gledati AVATAR koji sam gledala, ali mi se gleda opet jer je sve u svemu NAJBOLJI FILM EVER!! 25. mi se skida aparatić, sutra će mi zubarka stavit plombu... =( Petak je najbilji dan i to je gotovo! Danas smo pisali zemljopis, ali je bilo lagano. Biologiju nismo pisali jer nismo BLA, BLA, BLA...ma što vas to zanima, krenimu na pravu temu!! 12. želim ići na koncert Anahi u LJubljani, ali... nejdem. =( Moram gibat... na drugu stranicu neta...BoOoOoK!



| komentari (1) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.