siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

~moj blog~

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

SLUŠAM:
Oasis-"Tarja Turunen" i
Gothic & piano

U SLOBODNO VRIJEME:
Surfam internetom i
gledam TV

ČEKAM:
Kraj školske godine XD

TRENUTNO ČITAM:
Maturalac

STIL:
Pomalo Goth

SAJT:
Facebook
-Maja Unique K

 

Sick of crying,
tired of trying...
Yeah,
I'm smiling,
but
inside I'm
dying!
!

 


srijeda, 13.01.2010.

 

Dan pun razmišljanja, rečenica, knjiga, pouka, uzrečica... Počela sam čitati knjigu "Bijeli klaun". To je fantastična knjiga o dječaku koji ne vidi boje, a roditelji su mu klaunovi odnosno rade u cirkusu. Od glazbene škole ipak nisam odustala, svirat ću sa svom voljom i trudit ću se jer ja nikad ne odustajem!! Malo sam učila pjesmicu na pamet jer ju moramo naučiti... Čitala sam i našu čitanku. Našla sam suuper lijepu pjesmicu, znala sam je od prije... Zove se "Balada". BALADA
Imao je zube
sad ih nema više
padale su kiše
i padat će kiše

Snemoćalih ruku
sada nema više
padale su kiše
i padat će kiše

Utrnulih nogu
sada nema više
padale su kiše
i padat će kiše

Odživio život
i nema ga više
padale su kiše
i padat će kiše

Drago Ivanišević

Razmišljala sam da kad ću biti velika da bih htjela kupiti onu sliku od E.Muncha:Krik iako košta milijune. Super mi je ta slika! Uzrečica je jedna dobra koju sam našla: "Povijest je svjedok vremena, svjetlo istine, život uspomene, učiteljica života i glasnica istine."---by Ciceron
Opet sam dobila želju za čitanjem, za ulazak u svijet knjiga...smijeh Sutra pišemo matku...no i to geometriju...bang čevječe!! U prvom tjednu pišemo, to je rekord! Sad gledam fenomenalnu seriju "Mentalist" pa...BoOoOoOk!!!wave



| komentari (0) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.