siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

~moj blog~

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

SLUŠAM:
Oasis-"Tarja Turunen" i
Gothic & piano

U SLOBODNO VRIJEME:
Surfam internetom i
gledam TV

ČEKAM:
Kraj školske godine XD

TRENUTNO ČITAM:
Maturalac

STIL:
Pomalo Goth

SAJT:
Facebook
-Maja Unique K

 

Sick of crying,
tired of trying...
Yeah,
I'm smiling,
but
inside I'm
dying!
!

 


utorak, 12.01.2010.

 

Hey svima... U kratko: aparatić mi nisu skinuli, već smo dogovorili test, ne znam hoću li dalje hodati u glazbenu školu, pizza, puno zadaće, lektire...
Sada idem polako. Aparatić mi nažalost nisu skinuli jer je ono bila samo kontrola zubiju. Aparatić će mi skinut 25.3.10. Taj datum je ključan datum kojim ću imat lijepe, bijele, sjajne, ravne zube. Taj datum jedva čekam, o tom datumu govorim...sretan Ah, taj test...mad Iz kemije učiteljica nije uzela predah od ispravljanja ispita, ne čeka nego viče U NAPAD!! Zašto? Mi smo samo učenici...smokin Nemamo tako velik mozak za obranu, a ona ima velik mač stvoren od ispita. Ništa se tu ne može...u utorak PIŠEMO i to je njena zadnja.headbang U glazbenu školu ne znam hoću li dalje hodat' jer nemam vremena za sve obaveze pošto je sad od pola 5 do 8 nula- nula...rolleyes Pizzu ću ostaviti za kraj jer znate onu ŠEĆER NA KRAJU(loš primjer za pizzu ali...zujo). Puuuno zadaće smo imali. Naravno da sam je riješila ali...nisam ni bila svijesna koliko toga imamo. UŽASS!! Tek kad pokušaš riješiti problem shvatiš da je ozbiljno. Lektira...e, to je priča... Danas sam napravila, tek maloprije, lektiru za 11. mjesec. Da...znam!bang U petak misli da trebamo predati za 1. mjesec lektiru, a ja tek napisala za 11. mjesec...hahahapuknucu E, da...Pizza je ono, filozofska priča... Tata je donio danas pizzu, onu sa vrhnjem. Jedući ju sam razmišljala što bi bilo da je bez salame, sira, vrhnja...dakle da je samo tijesto i kečap. Maknula sam ostalo(u svoj trbuščićnjami) i probala samu. To je preprefino thumbup i voljela bih da postoji takva pizza!! OK, sad bezveze pišem...još sam u šoku jer ću možda odustati od glazbene škole. Kad se sjetim koncerata, kako su svi bili ponosni, ove godine sam bila na tri koncerata čak... Sjetim se i da nemam vremena učiti i sviranje i imati pet iz npr. biologije(iz koje sad imam četiri jer se nisam stigla naučiti), da želim pjevati, a ne svirati... Dvije i pola godine...Kad se samo sjetim...cry Suzdržavam se da ne počnem plakati. Znam da ne mogu više ići u glazbenu školu. Idem se dobro isplakat, to će pomoći(valjda).cry Kako je bilo kad sam gledala "I am legend".To je zakonski film i ne možete to poreći. Počela sam tako plakati, i kad sam prestala sam opet počela i sad ću jer sam se sjetila. Nisam plakala ni prvi ni drugi put kad sam gledala nego treći; nemam pojma zašto. Taj plač i suze i okretanje i želja da prestanem mi je stvarno pomoglo. Možda nećete vjerovati ali to mi je bilo super, nakon toga sam se super osjećala. Mislila sam sad mi je baš dobro kad opet suze su mi navrle na oči, opet ispočetka. Kad sam završila, to je bilo to. Kad to čitate nemojte se smijati ili govoriti kako sam se rasplakala na taj film jer kao 1. Ako ste samo jednom ili dva put gledali gledajte i treći put
kao 2. Ja sam ona koja jesam.hrvatska (to je rekao Bog, danas smo na vjeronauku to spomenuli,a i to sam napisala na klupu da drugi znaju da sam jedinstvena!!)
P.S.- Iako sam se zaboravila potpisat; zašto i bih??cry mah Mokri kiss!



| komentari (4) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.