siječanj, 2010 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Ožujak 2010 (1)
Siječanj 2010 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

 

Design by ZOKA

 

Opis bloga

~moj blog~

 

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

 

SLUŠAM:
Oasis-"Tarja Turunen" i
Gothic & piano

U SLOBODNO VRIJEME:
Surfam internetom i
gledam TV

ČEKAM:
Kraj školske godine XD

TRENUTNO ČITAM:
Maturalac

STIL:
Pomalo Goth

SAJT:
Facebook
-Maja Unique K

 

Sick of crying,
tired of trying...
Yeah,
I'm smiling,
but
inside I'm
dying!
!

 


nedjelja, 10.01.2010.

 

LISTA POSLOVA:
-Otići na doručak
-Urediti sobu
-Okupati se
-Spremiti torbu
-Naučiti svirati B-dur i Lemoana
-Pročitati knjigu do kraja
-Napisati lektiru
-Odlučiti koju knjigu sljedeću trebam pročitati jer sam u zaostatku
-Promjeniti posteljinu na krevetu
-Smisliti što bih još napisala u ovom postu...rolleyes

Evo moje veeelike liste!! Prvo ću sad otići na doručak...Vidjela sam sad reklamu o Hanah Montanah časopisu, UŽASS!! Mrzim je! Nisam imala ništa protiv nje sve do jučer kad sam pročitala da kritizira Mladi mjesec. Rekla je: "Ne vjerujem u to. Ne volim vampire. Ne volim vukove koji iskaču iz ekrana kada gledam noću televiziju. Ne želim imati ništa s takvim filmovima. Ne volim majice. Ne volim ništa."
No tko bi slušao što Hanah Montana ima reći za presuper film Mladi Mjesec? U prvom postu sam spominjala mamu, u drugom tatu, a sad ću sestrićnu. Danas dolazi pa moram pospremiti sobu iako kad ja dođem k njoj ona ne pospremi svoju sobu.lud Moja sestrićna OBOŽAVA Miley Cyrus. Po cijeloj cijelcatoj sobi je zalijepila postere te Miley koju zove Majli, da Majli. Užas!! No ipak ona obožava i Mladi Mjesec i luda je za Taylorom kao i ja. Što nije presladak??cerek Sad stvarno moram na breakfest...Bokić!!wave



| komentari (0) | print | # |


 


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.