Pogledajte fantastičan spot grupe Zana za pesmu Dodirni mi kolena 2017 - Stvarne djevojke

petak , 21.12.2018.

mi - nova verzija! (video)










Click here: Pogledajte fantastičan spot grupe Zana za pesmu Dodirni mi kolena 2017






Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album koji će izdati za Magic records. Ove jeseni grupa Zana nam ovu pesmu donosi u novom ritmu, a pevaju je Nataša Gajović i Jelena Živanović.



Pogledajte fantastičan spot grupe Zana za pesmu Dodirni mi kolena 2017

Pop venčanje - duo Zana pred oltarom Pogledajte spot u kojem se pored Jelene, Nataše i Žike pojavljuju prijatelji i rodbina grupe Zana, kao i poznati poput Tamare Paunović, Olivera Mandića, Boška Jakovljevića i po prvi put se ispred kamera, pojavljuje i Marina Tucaković koja je i napisala tekst same pesme. Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album na kojem će će se naći ukupno devet starih pesama, u novim aranžmanima 21. Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album na kojem će će se naći ukupno devet starih pesama, u novim aranžmanima 21.



Pogledajte fantastičan spot grupe Zana za pesmu Dodirni mi kolena 2017

mi - nova verzija! (video) - Pop venčanje - duo Zana pred oltarom Pogledajte spot u kojem se pored Jelene, Nataše i Žike pojavljuju prijatelji i rodbina grupe Zana, kao i poznati poput Tamare Paunović, Olivera Mandića, Boška Jakovljevića i po prvi put se ispred kamera, pojavljuje i Marina Tucaković koja je i napisala tekst same pesme.



Pogledajte fantastičan spot grupe Zana za pesmu Dodirni mi kolena 2017

0725 B0: <>3CB =0720BL :0B>;8G:C. >;6=> 1KBL, ;CH0@ >A;KH0;AO. 5::5@ =01@0; ?5@2K9 87 B@5E =><5@>2. - Servicio U de Sevilla, - ?@>72CG0; ?@8OB=K9 65=A:89 3>;>A. 5::5@ ?>AB0@0;AO ?@840BL A2>5



Petar Malinov - Dodirni mi Kolena (to si bas volela) By Zana Cover
Ove jeseni grupa Zana nam ovu pesmu donosi u novom ritmu, a pevaju je Nataša Gajović i Jelena Živanović. Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album na kojem će će se naći ukupno devet starih pesama, u novim aranžmanima 21. Izvor: YouTube Podsetite se originalne verzije: Izvor: YouTube. Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album na kojem će će se naći ukupno devet starih pesama, u novim aranžmanima 21. Ovim singlom Žika i Jelena najavljuju novi album koji će izdati za Magic records.

[ISPOVEST: Prosto obozavam ozenjene muskarce...|Upoznavanje hr|Posao u italiji imdb]






Oznake: mi, &, nova, verzija!, video

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.