Gay momci - Stvarne djevojke

utorak , 18.12.2018.

Srbija upoznavanje licni oglasi po gradovima:










Click here: Gay momci






Svaka neovlašćena distribucija materijala sa ovog sajta ili pokusaj zloupotrebe biće krivično gonjen. © Copyright - Sva prava zadržana.



gay momci

Najstroze je zabranjeno reklamirati seksualne usluge za novac, kao i trazenje dopuna za telefon! Želim da nekog volim I da neko mene voli. Ja sam homoseksualac, bez seksualnog iskustva. Oženjen sam i od žene znam da uzmem neki dobar kurvinski donji veš ali bez njenog znanja.



gay momci

Srbija upoznavanje licni oglasi po gradovima: - SMS POZIV 0637775242 MOLIM SAMO OZBILJNI. Time ćete mu poslati poruku, a i vaš i njegov broj telefona će ostati anoniman, naravno do trenutka dok lično ne razmenite brojeve telefona...



gay momci

Trazite Beograd upoznavanje, kontakt ili licni oglasi Beograd? Na pravom ste mestu! VAZNO: Slanjem oglasa sa svog broja telefona prihvatate ovog sajta i cinjenicu da ce vas broj telefona i oglas biti vidljiv na sajtu odmah posle slanja. Najstroze je zabranjeno reklamirati seksualne usluge za novac, kao i trazenje dopuna za telefon! Ako se javljate, zanima me samo: obdarenost duzina 18+, obim 16,5 +, veliki debeli glavic ; mogucnost smestaja tokom dana od tri do pet ili sest casova; zdravlje, higijenski uslovi i apsolutna diskrecija. Odgovaram samo na poruke sa tim informacijama, na bilo kakve druge ne odgovaram. Ne odgovaram na pozive. MOGU BI UNI I PASIVNI OZBILJNI OD 35G DO 50 I AKTIVNI.. SMS SA CELOKUPNIM OPISOM , STA VOLIS DAL IMAS ISKUSTVA IME ODAKLESI. JA RAKOVICA MARKANTAN MUZEVAN SR. MALJAV ZA SVAKI DOGOVOR , 188V87KG47G. DAJEMGA PRIMAM LJUBIM MAZIM OBOSTRANI ORAL ZA SVAKISAM DOGOVOR DISKRECIJA ZAGARANTOVANA MEDJU CETIR ZIDA. STOP HOTERI DOPUNE I BEZ NADOKNADA SAMO UZIVANJE. SMS POZIV 0637775242 MOLIM SAMO OZBILJNI. SMS POZIV 0637775242 RAKOVICA 314587 GAY SMS OGLASI su sajt za odrasle, namenjen isključivo punoletnim osobama i sluzi za komunikaciju ljudi koji traze partnere za ljubav i vezu. Sajt GAY SMS OGLASI ne odgovaraju za istinitost navedenih oglasa i ne proveravaju verodostojnost samog teksta pristiglog putem SMS poruke. Svaka neovlašćena distribucija materijala sa ovog sajta ili pokusaj zloupotrebe biće krivično gonjen. © Copyright - Sva prava zadržana.



No Ordinary Joe (2005)
Mlad decko 22 godine, veoma lepog izgleda i tela, volim da oblacim zenski ves, duboko grlo i cvrsta guza, bez mnogo iskustva u druzenjima. Imam svoj stan, radim kao hirurg, za nekoliko meseci odlazim u Holandiju, ako se skapiramo, postojimogućnost da I partneru lako sredim boravak tamo. U obzir dolaze I mlađi I stariji tipovi, samo da ne budu okrutni, život je suviše bolan, meni treba malo muške pažnje I nežnosti. Detaljnija upurstva za GAY SMS CHAT kao i FAQ! Trazite Novi Sad upoznavanje, kontakt ili licni oglasi Novi Sad? Godina: 40 Iz: Paraćin, Ćuprija Status: Oženjen Opis: Prava sam muška kurva koja voli dobar kurac. Svaka neovlašćena distribucija materijala sa ovog sajta ili pokusaj zloupotrebe biće krivično gonjen. Godina: 35 Iz: Čačak Status: Zauzet Opis: Ja sam majstor borilačkih veština, dugo godina sam radio pri vojsci, sada se bavim privatnim biznisom. On je sada otišao u inostranstvo a ja sam shvatio da sam bisex. Mislim da reč zmija dovoljno govori čime ja raspolažem.

[60 masnih laži za muvanje nepoznatih devojaka|Plavi oglasnik cure za udaju|Brzi spojevi za vodu]






Oznake: srbija, upoznavanje, licni, oglasi, po, gradovima:

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.