Design by: [Lucija]|

Da~Ne?

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Što ima novog na novom blogu stare blogerice :)

Čita se...

Tičerica

Kinky kolumnistica




Haunting

Danas mi se javio bivši dečko. Da, onaj isti koji me dvaput prevario, a jednom od toga sa svojom bivšom, onaj isti kojem sam sve to oprostila... Zašto mi se javio? Da mi može reći da sam LAGALA. Naime, on je bio još jedan u nizu od poznatih ljudi koji su nekako naišli na blog (još sad ne mogu doći k sebi jer nikome živom nisam rekla niti da ga pišem) i odlučio mi, još jednom u nizu, reći da sam na blogu pisala neistine, da je čitav moj život farsa...
Ne znam što je točno htio. Pokazati mi da pravda ne postoji, da njemu ide u životu odlično dok moj stoji na mjestu, ili radije, dok je moj duboko ukopan u prostornu rupu? Možda je htio reći mi da ne smijem javno reći što je sve bilo među nama. E pa neka mi zabrani.

Voljela sam te. I to pune četiri godine. Dopustila sam sebi da ti se potpuno dam, da ti dam cijelu svoju svijest i sve ono čega nisam bila svjesna. Dala sam ti sve, i nisam uvijek bila u pravu. Mnogo sam puta zanemarila sve ostalo zbog tebe, i nisi ti tome kriv. Ali uvijek sam se davala, koliko god sam mogla. Možda si iskreno mislio kad si rekao da si me volio, možda nisi htio sve ono napraviti. Ali činjenica je da si to napravio. Činjenica je da si lagao, da si inscenirao sve i svašta i da sam ja svemu vjerovala. Čini mi se da te tek sada prvi put vidim... Sve ono što su mi govorili, svi oko mene! Nikoga nisam slušala i bila sam uvjerena da sam u pravu. Možda sam neko vrijeme i bila... ali koliko zapravo dugo??? Sam si mi rekao da si je potpuno zaboravio tek nakon godinu dana... A prva prijevara je bila nakon godinu i pol. Koliko sam te zapravo imala? Koliko sam ti zapravo značila? Možeš li mi iskreno, kad pogledaš u dubinu svoje duše, reći da lažem, da se prenemažem, da izmišljam? Možeš li me pogledati u oči, i reći mi da sam ja kriva za sve, da sam bešćutna kuja, kao što si napisao u poruci koja nije bila namijenjena meni?! Molim te da mi jednom pogledaš u oči i to kažeš. Sve do onda, neću ti vjerovati.

Dala sam ti se, cijela. Dušu i tijelo, i ti to znaš. I zato te toliko progoni, i zato pokušavaš okrenuti sve naopačke, reći da sam ja kriva za sve. Jer te progoni i ne znaš kako bi se toga riješio. Jer smješak izvana skriva krik unutra.


|četvrtak, 19.06.2008. , 23:21|

| Komentari (2) | Da*Ne| Print|






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.