Rođendanske mudrosti

nedjelja , 05.04.2015.

Evo mene u ovo gluho doba (0:28), kraj praznika je, a ja nisam baš iskoristila ove praznike po idealnom planu. Nebitno skroz, odmorila se nisam skroz, lijenčarila i preko glave, a školske obveze su skupljale prašinu. Neka, zdravo je to, tješim se iako je u utorak kemija i biologija, zdravo je to.

17. Eto to fakat zvuči puno. Za godinu dana sam punoljetna. Mislim da nisam svjesna što se tog statusa. 16 je zvučalo onako slatko, 15 predjetinjasto, 17 staro. Za dvije godine idem na faks, na koji još neznam iako sam imala nešto u planu.

Što sam naučila od 16. rođendana?
Da ne mogu sve sama i ne moram sve sama. Nije sramora ili glupost tražiti potporu ili pomoć od bilo koga kome se možeš povjeriti.
Naučila sam cijeniti važne ljude, okrenula sam leđa nevažnim ljudima, spoznala kakvi su neki i kakav je ovo svijet. Na težak sam način naučila tko su mi prijatelji, a tko oni koji me iskorištavaju. Naučila sam se i naljutiti, po prvi put u životu sam pokazala svoju ljutnju prema dragoj osobi i nisam se pravila da je sve u redu. I naravno, oprostiti ljudima koji su oprost zaslužili. Spoznala sam da neki ljudi lakše, a neki teže opraštaju nekakve nerazmirice u odnosu.

Smatram da je moja najvažnija lekcija bila ta da se treba raditi i početi na vrijeme. Ja baš volim sve raditi u zadnji čas iliti last minute. Lijena sam doboga, ali eto, takva sam. Također, savladala sam chillerski stil. Više se ne nerviram oko nekih stvari koje bi mi nekad išle na živce ili me mučile cijeli tjedan. Dandanas mi se to desi, ali učim. Naravno to ne znači da mi je sad uvijek sve potpuno svejedno. Treba spoznati svoju dosljednost.

Još mi nedostaje volje za organiziranost i rad na sebi ili barem raditi ono što volim.

Ok, eto nisam se baš nešto raspisala kao što sam planirala, ali ok. Mislim da bi bilo super da sad odem u krpe. Boli me dupe i leđa od faking laptopa. U ponedjeljak ili danas neko istezanje.

Anyways, tu sam. Čitajte i komentirajte. Znam da postovi nisu česti but I don't really care.

Sretan Uskrs! Sretan mi rođendan! DAMN, koji dan!

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.