<body><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script> <body bgcolor=#000000><div id="fb-root"></div><script type="text/javascript" src="//connect.facebook.net/hr_HR/all.js"></script><script type="text/javascript">FB.init({appId:'210555892318436',status:true,cookie:true,xfbml:true,oauth:true});</script>

08.04.2007., nedjelja

SRETAN USKRS-NERADNI DAN

Jutro.Suncano.A neradni dan.Ne da se veselim Uskrsu nego ja klicem što su se zaredala nevjerojatna dva neradna dana.Ne mogu da vjerujem da cu dva jutra za redom ispijati svoj capucino na miru,još u piđami. Tjedan ne da je bio naporan nego pre naporan. Ali sada ne želim ni da razmišljam o poslu. Dan je predivan. Kolaci gotovi,jaja obojana i ukrašena, šunka i jaja spremni i možemo otpoceti.Ali,svecani Uskršnji dorucak je u obliku obiteljskog okupljanja. Cijela familija na okupu za bogatim blagdanskim stolom,kod svekrve. Svaka joj cast ništa nije nedostajalo.Em na gotovo,napapali smo se da nismo mogli ni rucati nego se tek spremamao na veceru.Djeca zadovoljna.Iako već dvanaesto godišnjaci sin i nećak, zadovoljnji samo broje pare ,i smišljaju na šta ce pametno to potrošiti.
Pošto se familija dobro najela svi smo otišli kod suprugove strine koja živi kat niže da joj cestitamo njen pravoslavni Uskrs jer ove godine padaju na isti dan.I tako smo šogorica i ja popile svaka po jedan malecki,jako mali konjak jer smo sokova vec bile pune i mislile smo da nam je ovo bilo rješenje da brže odemo,ali kada je to proradilo glava me izgleda zbog toga boli još u popodnevnim satima. Posjetili su nas necaci te me necakinja V. uvela u svijet blogera koje sam do sada samo citala,a sada cu ih konzumirati u pravom smislu rijeci i obecavam ako ne svakodnevno ali barem cešce javljati.
Moja prijateljica i ja dogovorile smo se da cemo oko 18 sati ici na vožnju biciklima po osjeckoj promenadi pa i do Kopike ali sve pada u vodu, jer su joj se najavili gosti koji nisu bili određeni baš u koje će tocno vrijeme doci pa tako neidem nikuda. Mislila sam se BUNTOVNIKU upucati da idemo na zajednicku vožnju bajsevima ali je on vec ranioje otišao bicošem do Drave i predaleko mu je za vracati se i cekati mene. Znači,ništa od sagorjevanja kalorija,nego ponovo na veceru. Red šunke,jaja mladog luka umaka od hrena i kruha. Pa poslje kolaci pa dobar vecernji film. A sutra bi trebali ici u ZOO vrt osjecki. Ulaz je besplatan, a i vožnja kompom je prvi puta u povjesti kompe besplatna. Kompa je bila na uređenju i sada će se biti pravi gušt provozati njom. A poslije podne imamo u planu ici na Staru Dravu na pecanje. Inace,ja sam luda za pecanjem.Otkrila sam to ovo proljece da me voda strašno opušta od stresa i odmara. Dosta pisuckanja i bok uz SRETAN USKRS.



Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Hay ljudi!!!!!!!!!! Evo i mene među vas blogere. Nadam se da vas necu baš previše daviti da ce te se bar malo zabaviti.........Ja, ljubljeni i mali-veliki buntovnik kroz život skupa zajedno sa vama...........Do sada dobro plovimo.......mahmahmahmahImage Hosted by ImageShack.us

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

ŠTA OBOŽAVAM

NERADNI DAN
JUTARNJU KAVU U PIĐAMI
BUNTOVNIKA
LJUBLJENOG
SUNCE
RED HOT CHILI PEPPERS





Designed by: geishadesign.blog.hr