subota, 29.09.2007.

ma j..e mi se, pišem!

evo vodih baš raspravu oko pisanja ili ne pisanja sa kolegicom neki dan.
pa smo tako lijepo došle do zaključka da bi trebale pisat pa eto tako ja pišem bez imalo inspiracije.
sve me boli. mrtva sam. već dva dana zaredom stižem doma oko 5,6.
al kao feštam dala zadnji ispit i to. ja sam velika, kao. bzze. baš sam to dragom jučer govorila, ja sam veliko dijete. a on je pričao o tome kako sam jako ženska. ti si NAJžeNskiJa od svih, reče mi. al ja sam malo pijano dijete što se valja u blatu. kako to može biti žensko? ah,hm, da. poklonjenom komplimentu se ne gleda u gramatiku.
koja kaos noć jučer.ne znam što da mislim. opet sam zbunjena :) hahahas.zapravo se taman nastavljam na to što sam zadnji put trakeljalala. uglavnom jucer je prvo prošao a onda se zaustavio pa ljubio pa gurao od sebe pa ljubio pa gurao i tako. i na kraju sam doživjela svoj prvi seks u veceju uz priču o tome kako saaaam prekrasnaaaa, saaavršena.oOOOoh.
on je odvratan kad je pijan. a ja ne znam dal da to sve želim. osjećam se iskorišteno iako to nisam. al se on tako frajerski postavlja (a svi znamo da je pičkica). al skresat ću ja njemu krila njegova egoistična.
rekoh mu da se želim samo ševit tu i tamo. po dogovoru. bez zivkanja, kava i polaganja računa. idemo sutra barem mislim. iako neznam dal mi se da.
u biti ga se bojim :). što je sjebano jer sam totalno neopuštena (kako je to glupo, pa to je SAMO isfrustrirani egoistični klinac koji brije da je fraJerčina..eh, mi žene smo STVARNO glupe) . al i on je odvratan kad je pijan. rekao mi je frend da je švalerčina al da nema baš ništa uglavnom. ne znam.
i'm sooo very aFraid actually.
*mislim da neće ništa bit od toga sutra. boga pitaj dal se on uopće sjeća.*
vrti mi se LND stalno u glavi.woOOhOO.došla frendici frendica iz LNDa.
pa bila na nekom koncu nekih londončana među kojima bijaše jedan jako jako njammmi tip (inače izbjegavam tipova sa stejđova, moja ANTI grupi načela) i kako to već biva završih sa bendom nakon sve do 5 sati, pričajući s tim jebeni likom koji je pola nizozemac, britanac, arap, bahami nešto i prekrasan je i mlad i zauzet pa rekoh i ja imam dečka. al me svejedno poljubio kad je išao .i dao mi ej svoj majicu da spavam u njoj jer još miriši po njemu kao bla bla (sad tek kužim koliko je zapravo bolesna spika) a ja sam njemu dala svoju hudicu jer je njegova bila mokra. i onda sam morala obećat da ću doć u LND i spavat kod njega u njegovom stanu od stodeset funti po tjednu. :)
zapravo sam valjda svake grupijevke je smotat nekog lika izvana valjda.
na dobrom sam putu, valjda.juuuh.

- 15:11 -

Komentari (4) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

< rujan, 2007 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

bilješke


Free Web Counter
Free Web Counter

04/05




Watch me with your eyes
Been giving god, I've been on fire
I want to be just like you
Then I'd be cool, maybe not -- but
We lift our eyes, big suprise
Kiss me goodbye -- Whore

Without you being here
I've been getting fear -- Been unborn
I wish I could feel like you
When I fuck like you --- being sore -- but
We lift our eyes, Big suprise
Kiss me goodbye

And make you burn all that you worked for
Every now I want into her
And I will fuckin must stop
I will never get what I want
Inside I found her

This gift of mine, resing restring unwind, eyes are closed
A part of me gets pissed, a part of me gets sore
(lifter,deftones)


Before you slip into unconsciousness
I'd like to have another kiss
Another flashing chance at bliss
Another kiss, another kiss

The days are bright and filled with pain
Enclose me in your gentle rain
The time you ran was too insane
We'll meet again, we'll meet again
(crystal ship,the doors)


You're pushing me and shoving me.

Slipping back into the gap again.
I'm alive when you're touching me,
alive when you're shoving me down.
(pushit,tool)

'seutuerd contusion
beyond the anthills of the dawning of this plague
said I've lost my way
even if this cul de sac did pay
to reach inside a vault whatever be the cost
sterling clear
blackend ice
when they drag the lake theres nothing left at all

I've defected'
(cicatriz esp,the mars volta)