Cudesan zivot i magija Hogwartsa

srijeda, 09.05.2007.

Zajednicki blog

E samo sam htela da kazem da ona ideja za zajednicki blog jos uvek vazi

Do sada se samo Mia prijavila pa da znate da trebam jos 3 cure...Svi koje zele da se prijave neka mi ostave prijavu u komentarima

Za sada samo nas dve:

Emma V. Fussion Watson
Mia Andrews...

09.05.2007. u 22:20 • 21 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (1)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (2)
Ožujak 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Ovo je blog u kome cete nadam se uzivati....Naslov sve govori....

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr


harrypotter.blog.hr

harrypottercro.blog.hr

harrypotter9.blog.hr

harrypotter10.blog.hr

harrypotter13.blog.hr

hermione.blog.hr

harrypotterliffe.blog.hr

potterovka.blog.hr

hermionegranger.blog.hr

http://missbeetle.blog.hr/

http://ayumiinhogwarts.blog.hr/

Likovi

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

E da...To sam ja...
-5. godina
-Imam 15.godina
-Cistokrvna carobnica
-Gryffindor-ka
-Brbljivica i jaaaaaaaako neozbiljna
-Volim Kvidic
-Imam sovu *Snowflake*(Pahuljica)
-Volim OOMV,a mrzim napitke...
-Omiljeni profa mi je Lupin,a najgori je kao i ostalim Gryff-ovima Snape
-Odlicna sam u oklumenciji i legilimenciji
-Zaljubljena u decka na koga se sve devojke loze,
a povrh svega je jos i zauzet...
-Mia Andrwes mi je najbolja drugarica,u kratkom periodu smo
postale nerazdvojne,pa
nas zato cesto pokusavaju i razdvajati...

To je to...


Decko u kog sam ludo zaljubljena

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge


Blackboy Greeneyes

-Moja nesudjena ljubav
-6.godina
-ima 16. godina
-U Gryffindor-ima je
-Ima neku nafuranu plavusicu za ribu
-Na mene uopste ne obraca paznju
-Jedino sto se nadam je to da cu u skorijem periodu biti sa njim!
Samo sto ja duboko u sebi znam da je to samo jedan od mojih uvrnutih snova!


Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Jack Fussion Watson


-Moj brat
-Jedina porodica koju imam
-19.godina
-Poznat fudbaler
-Jako se dobro slazemo
-Jednostavno ga obozavam
-Ima devojku Miu za kojom sam ja luda!





Gryffindor

Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge

Mia Andrews

-Moja najbolja drugarica
-Ima 15. godina.
- Na 5. je godini i Gryffindor je.
- Čistokrvna je.
- Dečko joj je Michael Taylor.
-Metamorfmagus je.
-Animagus je i pretvara se u leoparda ,Patronus joj je također u tom obliku.
-Bauk joj je u obliku vukodlaka.
-Parsel – uts je.
-Od predmeta voli Čarobne napitke, a mrzi Astronomiju jer po njenom mišljenju taj predmet nema smisla.
- Prosječna je učenica.
-Dobra je u neverbalnim čarolijama.
-Od ljubimaca ima malog bijelog mačka koji se zove Louie.
- U slobodno vrijeme uči oklumenciju i legilimenciju.





Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge



Emily Davis

-4. godina
-Darkerica,skroz luda i opicena
-Ima dugu smedju kosu ali ju je iz principa osisala do ramena!Carica
-Ima zelene oci kako kazu boje azurnog mora…
Ona misli da su to gluposti jer more je plavo
-Mrzi cure-barbike I decke idiote!(Tu se slazemo)
-Gryffindor-ka
-Vrlo cutljiva,ali kad prica onda provaljuje gluposti da se kidamo od smeha....




Slibe.com - Free Image Picture Photo Hosting Service - Click to enlarge





-Anna Avery Gryffindor
-4.godina
-Gryffindor-ka
-U rodu s Godricom Gryffindorom
-Ima sovu Fly i mačka Garfielda
-Dobra je s Peevesom,a ne voli Filcha,gospu Norris,Voldemorta,Snapea,Napitke,Povijest magije,Malfoya,Slitače(Svaka cast...Podvlacim)
-Trenira metloboj na mjestu lovice.
-Najfrendovi su joj Harry,Ron,Peeves i blizanci,a najfrendice Violet,Melody i Chante.