ti i ja bila je to čista magija

ponedjeljak, 10.09.2007.

Sorry ljudi

Ej ljudi.....žao mi je šta nsan pisa dugo... ova škola me umara...nean pojma šta ču....tako je dosadno...a šta če te vi..nego ovaj prinorac nije ništa produžija...(kreten)...Amo mi o vedrijin temama malo….kako ste mi ….evo meni je dosadno …nadan se da če brzo praznici jer ču se ubit…jeste čitali novinu ovaj čučić šta je budalaš napravija zarobija dvi kćerke…to je taman za psihića ….a ova tragedija na kornatima je još gora…jebate poginulo ih je 11..a ova dva u st-u se bore za život……mamma mia šta je to došlo blizu smo grčke….
A dobro dosta o tužnin temama idemo malo o vedrijin….jeste gledali blanku hebate 204 i dobila po kila zlata…..da je to meniii…..mmmm…koliko to vridi ko zna …heheheheh..A blanka je the best… a ovde ja sstrašno ladno u splituu brrrr ujutro za smrznit se ejjj….a priko dana sad san upravo doša sa tjelesnog radili smo vani je vruče ko pakal …. Nean pojma o čemu da va pišen pa je to sve…. Pozzz ljudi
Vidimo se
Ostavite koji kom…. Pozzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

- 17:57 - Komentari (0) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Rujan 2007 (5)

  rujan, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • ZA SVE LJUDE

Linkovi