Magic blue eyes

17.07.2007., utorak

Da,znam...kako ti se mogu odužiti?

-Da, hvala Malfoy.-rekla sam mu, a on me poljubio.
U početku sam se opirala i pokušavala se izvuć iz njegovog zagrljaja, no na kraju sam se prepustila osjećajima koji su me preplavili. Leptirići u trbuhu i beskrajan osjećaj sreće.
Oni koji su prolazili pokraj nas u čudu su nas gledali i sigurno su mislili da smo luđaci, ljubimo se na stepenicama.
-Draco? Zašto si me poljubio?-pitala sam ga kak smo ustali.
-Zašto si mi ti uzvratila poljubac?-
-Paa...-počela sam no on mi je stavio prst na usnice i ponovo me poljubio.-Draco, moja sestra je zaljubljena u tebe.-
-ali ja sam u tebe.-rekao je ljubeći mi vrat.-Volim te Nicole.-
"O shit!"pomislila sam. "Šta da mu sada kažem."
-I ja tebe.-rekla sam čudeći se što sam to uopće izgovorila.
Pa ipak sam ja Nicole Rossum, djevojka kojoj ljubav nikada u životu nije bila važna. Možda me puca ovaj pubertet. Sada je smao pitanje volim li ja njega stvarno ili sam to rekla iz pristojnosti.
-Dođi.-rekao je i povukao me za sobom.
-Sorry Draco ali moram ić.-rekla sam kada sam shvatila da je to možda kraj moga prijateljstva sam mojom sestrom.
"Molim?? Od kada ja to razmišljam o prijateljstvu? Nešto se stvarno čudno događa samnom."razmišljala sam dok sam se penjala do slytherinske kule.
Kada sam ušla u društvenu, samo sam pozdravila Mel, Gaby, Thaliu, emily i Amy i nastavila hodati prema spavaonici. SAmo sam se bacila na krevet i počela razmišljat.
"Draco se stvarno dobro ljubi."pomislila sam. "Ali Norah je zaljubljena u njega." zaključila sam u sebi ne shvaćajući da buljim u prazan strop.
-Ej, Nic, ideš s nama gnjavit Flitcha i Norrisicu??-pitala me emily.
-Afkors.-rekla sam.
Znala sam da neću biti skroz skoncentrirana na to što radim gospi Norris jer ću uglavnom razmišljat, ali trebam mi malo odmora uz mučenje drugih.
-Mi o vuku,a vuk na vrata.-rekla je Gaby kada je ugledala gospu Norris kako se prešetava ispred Slytherinske kule.
-Misliš, mačka na vrata.-ispravila ju je Amy.
-Svejedno.-zaključila je raspravu Mel.
-idemo u akciju.-pitala je Thalia.
-Šta ti misliš da smo mi neke babice pa da smo spore ko puževi? mi smo već u akciji stara. Norrisica nam ne smije pobjeć.-rekla je Gaby.
Tada sam se ja pretvorila u mačku i počela se ulizivat gospi Norris.
-Kaj je Nicole animagus?-pitala je Emily.
-zar nemožeš zaključiti sama?-pitala ju je Mel još uvijek ljuta na to što Emily ima jedno njeno ime.
-A što ona točno radi?-pitala je Amy kada je vidjela kako se mazim o Norrisino tijelo.
-Pokušava privuč njenu pažnju i onada je opalit po njušci. vidiš da stalno drži njušku dole, e pa mora je dignut.-objasnila joj je Thalia prisječajući se kako smo mi jednom (davano) njoj sve to obašnjavale.
Tada je norrisica digla nos ko neka dama, osjećajući se lijepo i onda asm ju opalila. Mel,Gaby,Thalia, emily, Amy su počele crkavat od smijeha kada su vidjele da je gospi Norris počeo curit krv iz nosa.
-Zar mačkama može curit krv iz nosa?-pitala je Amy.
-Ne nego ju je Nicole već toliko puta opalila da bi trebala ić na operaciju nosa.-rekla ja Mel i dalje smijući se.
Činilo se da se u jednom trenutku svima poboljšalo raspoloženje, a ja sam na trenutak prestala razmišljat o današnjem incidentu. Tada se pojavio flitch kao netko tko je došao pokvariti naše raspoloženje te nas je počeo hvatat. Počele smo trčat, a ja sam se sakrila iza zida te sam se vratila u svoj ljudski oblik i počela trčat za curama. Trčale smo po cijelom dvorcu bacajući smrdobombice iza nas, a onaj ludi flitch nas je lovio. Trčala sam ko luda dok na jednom stubištu nisam ugledala Malfoya. opet sam počela razmišljat o našem poljubcu i sjetila sam se leptirića. Draco me ugledao i nasmješio mi se. Gledao me i ja sam gledala njega, i on je gledao u mene dok odjedanput nije pomaknuo pogled do mene. bio je to Flitch. Uhvatio me te me odnio dumbledoru, doslovce.
-Dakle, dakle.-počeo je, kao i uvijek svojim dosadnim dakle,dakle.-Zašto ste to napravili gospođice Rossum?-pitao me onim svojim iritantim glasom.
-Što? Nisam ja ništa napravila.-pravila sam se nevina.
-Ošamarila je gospu Norris i ona se onesvjestila.-upleo se flitch.
-Ma dajte molim vas! A kako bih ja to mogla. pa ona odmah otrči vama, čim napraviš jedan korak. uvijk joj moraš biti tri metra udajen.-počela sam se bunit.
Moj pogled se susreo s Dumbledorovim. Mislim da zna da sam animagus.
-Ma pustite me unutra!-čuo se glas izvan ureda.
Odjednom je u ured upao Malfoy.
-ona je bila samnom tada! Jeste sretni? Ona nije ništa napravila.-rekao je.
"Ajme! Šta ću mu sada reć? Hvala? Ne... poljubit ga? I opet se vraćam na temu da mi je Norah PROKLETA SESTRA!"mislila sam.
Nervozno sam ga pogledala i nesigurno sam mu se osmjehnula, a on mi je poslao pusicu dok Flitch i Dumbledore nisu gledali.
-U red! isali ste sreće gospođice Rossum jer ste prje biti upleteni u uvakve stvari. možete ići.-rekao je.
Draco i ja smo izašli iz ureda te smo šuteći hodali do kraja hodnika. kada smo došli do prvg ugla Draco me privio k sebi i pitao me.
-Zbog toga nisi htijla ići samnom?-
Izgleda da je to bilo retoričko pitanje jer mi nije dopustio da odgovorim nego me pojubio.
"Uz ovog nikada ništa neću moć reć."pomslila sam.
-Sada si mi dužna što sam te spasio.-rekao je.
-Nisi trebao, snašla bih se ja i bez tebe.-rekla sam mu.
-Znaš obične cure bi rekle "Da,znam. kako ti se mogu odužit?".-rekao je.
-ali ja nisam obična cura.-
-Znam. i to mi se sviđa kod tebe, no svejedno bi to mogla pitat.-
-Da,znam. Kako ti se mogu odužit?-pitala sam ga uz smijeh.
-možeš učinit dvije stvari.-
-Koje?-
-Provest sutrašnji dan samnom u Hogseadu i ići samnom na božićni bal.-rekao je.
-Ok.-rekla sam mu i poljubila ga.-Ali još današnji dan nije gotov.-
-E, da. I današnji dan da budeš samnom.-
-Ok.-
Izašli smo van. Nebo je bilo prepuno zvijezda, a mjesec je obasjavao jezero. Sjeli smo do jezera i počeli pričat. Naš miran razgovor prekinulo je nečije šatanje.
Bila je to Norah sa nekim dečkom iz Rawenclawa.
Malfoy je i dalje pričao te sam mu ja stavila prst na usnice u znak da bude tiho. Tada se Norah okrenula.
-Nicole! Malfoy!-rekla je.-Kako si mi to mogla učiniti?-pitala me glasom punom mržnje i otrčala prema dvorcu.
-Norah, ja...-onda sam ušutila.
Onaj dečko je i dalje sjedio na vlažnoj travi neznajući što se upravo dogodilo.

P.S. Kao što vidite imala sam puno inspiracije.
P.P.S. malfoy u box je narastao!! hehe....
samo pogledajte sliku...
P.P.S.puno fala na komentarima...106...wow...to mi je rekord.
Anni, Arny G (iako su to ise osobe) i gobcu junior puno,puno,puno hvala...e da skorao sam zaboravila na Cammie
- 13:50 - There's Nothing Left To Say?(41) - Just Blow Away - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Kolovoz 2007 (2)
Srpanj 2007 (5)
Lipanj 2007 (9)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

What do i read??

***Me and my friends...***

***ČAROLIJE***