magicworld

28.08.2006., ponedjeljak

koliko smo magični?

bolje pitanje koliko smo praznovjerni? ja sam totalka uvezi praznovjerja ali ipak djeluje... eto vidite kako sam praznovjerna. mislim meni je to odlićno a vama? odgovori na sljedeća pitanja i doznaj jesi li praznovjeran/praznovjerna ili nisi! odgovaraj s DA li NE.
1.upališ li mirisne štapiće jednom na mjesec?
2.čitaš li stripove o magiji?
3.voliš li vile,čudovišta,duhove,vukodlake,vještice...?
4.vještice nemoraju biti uvjek zle!
5.crne mačke donose nesreću,kao i ljestve,djetelina s tri lista..
6.maštovit/a sam!
7.volim crtati (makar ne crtam dobro) !

riješenja:
7 ILI 6 DA- isto ko ja ,magičan/magična! bravo. magic rules! samo tako ostani i tko zna za 22. stolječe...
5 ILI 4 DA- skoro. a da te pošaljemo na još jednu godinu u hogwarts? malo treba poraditi na tvojem štapiću...
7 ILI 6 NE- njo njo ti stvarno ne uživaš u životu daj malo mašte. stvarno si me razočarao/razočarala.
5 ILI 4 NE-bože na kojem si ti putu? probaj nacrtati neko čudovište. ako ima puno detalja onda nije tako strašno a ako nema puno detalja onda si na putu za "7 ILI 6 NE" ...
3, 2 ILI 1(0) DA- ista stvar sa "5 ili 4 NE"
3, 2 ILI 1(0) NE- ista stvar sa "5 ili 4 DA"
kak je bilo? ovo sam sama izmislila. nije nekaj ali je bar neš. pa eto nadam se da ste otkrili čarobnjaka u sebi. pozzzz


- 11:59 - začaraj mi post*čarolija imam* (10) - želim te na papiru - link/blink

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.

< kolovoz, 2006 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

čiribu on/čiriba off

magic and fantasy blog...

magic and fantasy blog će govoriti o čaroliji, čudovištima, vilama, zmajevima, vukovima...cerek

border="0" alt="I adopted a Raichu Plushie!">

border="0" alt="I adopted a Minum plushie from Suta-raito.com!">
a href="http://suta-raito.com/">
border="0" alt="I adopted a Dragonite Plushie!">







blog Layouts

blog Layouts

thumbup
image hosting

image hosting


CONTACT ME:::: andreanet@net.hr
KLUBthumbupKLUBthumbupKLUBthumbupKLUBthumbupKLUB
MySpace Layouts

MySpace Layouts

klub MYSPACE MySpace Layouts

MySpace Layouts


napravila sam klub samo za blogere i bila bi vam zahvalna da se učlanite u njega. klub postoji da se što više blogera zbliži i da podržavamo jedni druge. slat će mo si email (@). ako imate još neke ideje za klub recite mi jer ovdje nema glavnih.









Linkovi

Blog.hr cool
Forum.hr cool
Monitor.hr cool
tri mudraca cool
flash bunny-igrice cool
*=crazy love girl=* tihana cool
$ordinary girl$ cool
#stapsy 3# cool
°drakulja is back/hrc° cool
)budalac/budalastina( rema cool
***hikari*** posjetite ako ste anima fan!
~tiger life~ posjetite!!
digimon world!!! moj drugi blog. posjetite

src="http://img156.imageshack.us/img156/7162/budalatinawc0.jpg" alt= 'Budalaština!!! Ludnica!!! border="0" alt=""/>

Magic

Glasaj za moj blog na www.croblogeri.com

NAJ STVARI TJEDNA:
BJELA KAVA S CIMETOM
KNJIGA "ZMAJOLOGIJA"
DUĆAN "LAND OF MAGIC"
BOJA NJEŽNA TAMNOPLAVA

info me

name:blog layout

blog layout


location: zagreb
sign:scorpio
images

images


best-lazanje/ledeni čaj/mačke/vukovi/plava,crna,roza/pjesme/...
bad-jetrica/sok od rajčice/pauk,kukci,bube/smeđa,siva/repanje/traperice...
kaj da još kažem?....
blog layout

blog layout


volim putovati i volim čaroliju
blog layouts

blog layouts


image hosting

S. Valentine images


blog Layouts

blog Layouts


blog Layouts

blog Layouts


blog Layouts

blog Layouts

ah da zaboravila sam reći da jakooo obožavam zmajeve,pogotovo ledene,imam jednog doma(lutku naravno)više njih ...
blog layouts

blog layouts

ako išta saznate o nekim temama vezanih uz ove onda mi javite,ili znate neki blog koji ima slišnu temu,thanks!!!

things that makes me happy

blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


blog layouts

blog layouts


layout for myspace

layout for myspace


layout for myspace

layout for myspace


MySpace Layouts

MySpace Layouts


myspace layout

myspace layout


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts


MySpace Layouts

MySpace Layouts






Crazyprofile.com