< travanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30        

Travanj 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (3)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (3)
Svibanj 2007 (7)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


komentari da/ne



by: Lucija =)

Opis bloga

Ovaj blog je započet iz moje ljubavi prema fantasy knjigama, mitovima, trilogiji Naslijeđe i slično... Ali sada uglavnom pišem o životu, prijateljima, školi, Wentworthu cerekcerekcerek, malo o Zakonu Braće... Molim vas da komentirate što više moguće, a ja ću vama kad stignem, možda to neće bit često, al eto... Hvala i pozz! fino

color="red">Whatever you do, DON'T CLICK OTHIS!!!


Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Hannin Blog
Matijin Blog (ne pise nista pametno)
Prison Break blog
Blog jedne Wentove obožavateljice!
Blog moje imenjakinje
Martin Blog
Barbarin blog
Jedan moj stari blog
Anin blog!
Blog po imenu "Život je samo jedan veliki test" =)
Nein Sims 2 blog!
Love girl!


Tajni Link
Više linkova uskoro...!
Ako želite biti dio mojih linkova, napišite to u komentarima. Dajte mi onda bilo koji link i što da napišem za njega. Thanks!

Whatever you do, DON'T CLICK ON THIS!!!



Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

*********************
Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket
*********************



























Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket

Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


color="red">Whatever you do, DON'T CLICK ON THIS!!!


Moji frendovi i ja...

elouai's doll maker 3

To sam ja! Zovem se Dora, živim u Slavonskom Brodu... Prije sam išla na twirling... Na gimnastiku... Sad ne idem na ništa, samo na 3 dodatne od kojih nemam skoro vremena za ništa, i još imam hrpu drugih obaveza... Zaljubljena sam u čak dvojicu eekcerekcerek no mislim da me ne vole no Tj. jedan me nikad nije ni upoznao, a ovaj drugi... Ne znam... Ako me voli, nek to što prije pokaže!zubosretanzujo

elouai's doll maker 3


Gore je Hanna (Hanči), koja mi je bestica! Ona mi susjeda. Voli gimnastiku, Simse, isto smo jako slične, ona je jako zabavna i voli se zezati. Jako je rastezljiva i nema što ne može, od stoj-mosta pa do špage i slično. Super je!

elouai's doll maker 3


Ivana (neću napisat nadimak zato što ga ne voli ;) )! Ona je super, isto mi je susjeda i ide sa mnom u razred. Svira flautu, iako se nedavno ispisala iz glazbene. Jako je zabavna i smiješna, jednostavno se ne možeš s njom posvađati! Stalno se smije i fora je.

elouai's doll maker 3

Ovo vam je Marija! (Nisam ja kriva što nitko na nikoga ne liči !!! :D) Ja i ona smo jaaaako slične, tako da smo, kako same kažemo, prljavokrvne sestre, haha! Npr. nju je danas počeo na tjelesnom bolit stomak, onda je počeo i mene... A već 2 godine zaredom imamo jednako kila i jednako smo visoke! I imamo jednaku boju kose i očiju... Ma šta još reć? Ona je super, ide na odbojku, jako je luckasta i nema mira u sebi (ko ni ja)


elouai's doll maker 3

Iznad je Mateja iz Čakovca. Super mi je frendica, dopisujemo se već više od godinu i pol! Svira klavir i piše roman. Jako voli Eragona, Eldesta, Harrya Pottera i slične fantasy knjige kao i ja! Sve u svemu, ukusi su nam vrlo slični, kao i u glazbi. Vidle smo se uživo samo jednom u Zagrebu. Tko kaže da ne valjaju prijateljstva na daljinu? =)

Uskoro ću vas dodati još!
Moji frendovi su:
Hanna, Ivana, Lana, Marija, Monika, Erna
Barbara, Marta K. i M., Matija, Egon, Tin, Basara, Jopa,
Dečki i cure iz razreda itd.itd.itd..... kiss

Whatever you do, DON'T CLICK ON THIS!!!


© The Elf forest





NOVI BLOG

POSJETITE MOJ NOVI BLOG twixtwixtwix.blog.hr I KOMMAJTE!

OD TAMO SVE KOMMICHE VRAĆAM! HVALA PUNO!


20.04.2008. u 13:22 ♥

| KomenTari. (2) | Da/nE? | <3 | # |






<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.