Lord Voldemort

Sanjala sam isti san kao i prošle noći. Sanjala sam da sam u jednom mračnom dvorcu u jednoj prostoriji. Lezala sam na podu, mutilo mi se. Zeljela sam pobjeci ali sam bila nekako paralízirana. U prostoriju je usao Lucius Malfoy. Gledao me je mrklim pogledom. - Dizí se - rekao je i uperio stapicem u mene, ja sam se digla ( morala sam, tj. bila sam prisiljena) boljelo me je sve.-Pusti me ti gade..-rekla sam...On: - Tako se ne ponaša, i to u mojoj vlastitoj kući. Ja sam samo isplazila jezik..- goni se plavušo.. On: TI to meni? Ja: - Da, plavušo, kukavico..-Pljunula sam ga,..On je obrisao slinu i bacio me je na pod. -Znaš balavice mala dosta mi te je.. ili si veoma glupa ili si veoma hrabra - rekao je Lucius.... Izvukao je čarobni štapić i uperio je u mene...Ja: Oh što ćeš sa tim štapićem, ubit me?..On: - Pa znaš da bih mogao ali neću..Prepustit ču to zadovoljsto Znaš - Već - Kome.. Ja sam samo zakolutala oćima. Ha ne bojim vas se, vi ste samo jedni glupavi idioti, i volite ubijati i mučiti ljude, zlo mi je od vas...kako vas nije sram. Lucius: E sad mi te je dosta! ..Crucios!! -Sad ćemo vidjeti koliko si hrabra..Ja sam se poćela trest...osijećala sam jaku bol u nogama i rukama...Lucius se nagnuo i rekao: Mogu poništiti kletvu jedino ako kažeš onu lijepu riječ, mislm da znaš koju. Ja sam se pravila glupa...- Koju riječ, goni se? - zakolutala sam očima i samo sam trpila bol...Znaš - počeo je govorit- nikada nisam sreo takvog bezjaka kao što si ti, preponosna si a to ne valja.. Ja: Joj poštedi me lekcije plavušo... dosadan si...Bol se proširila na trbuh...Vrisnula sam ali i dalje sam trpila bol..-Crkni .- rekla sam mu...On: Znaš to briga me, ubit ću te sada jer si mi predosadna. Jedna žena je došla do njega, i primila ga za ruku. -Luciuse pusti je, nije vrijedna toga. -Ja sam je samo pogledala i vrisnula. Bila je to Narcissa Malfoy. -I prekini tu kletvu, ona mora ostati živa zbo Znaš - Već - Koga. On ju je mrklo pogledao. -Pa dobro onda. Crucio! :..Samo sam uzdahnula i pogledala u Narcissu. - Luciuse slobodno odi, ja ču je otpremiti u tamnicu. Lucius je kimnuo i otišao u spavaću sobu. Narcissa je došla do mene i čučnula. -Znaš Lucius je imao pravo u jednome, preponosna si i taj ponos će te uništit. Evo izvoli, popij ovo, od toga će ti biti bolje. -Ja - šta je to? Ona: Napitak ne pitaj puno samo popi, pomoći će ti. Ja sam uzela čašu i poopila sam. - Ajde moram te otpratit u tamnicu, da ne bi bilo sumnjivo. -Osloni se na mene. Učinila sam kako mi je rekla i jedva sam došla do tamnice. Ona me je spustila. - Ako išta treba samo javi. Nasmijala se i zatvorila me. Ostala sam sama u mračnoj tamnici, pogledala sam oko sebe i skupila noge i ruke zajedno, Spustila sam glavu na svoje noge i zaplakala......

Nastavit će se..valjda ako mi se bude dalo hehe..

15.07.2011. u 22:47 | 0 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2011  
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv



Komentari da/ne?

Opis bloga

Ovaj blog je posvecen samo obozavateljima Harrya Pottera

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
[URL= http://www.Crni andjel. blog.hr] Blog.hr[ /URL]
[URL=http://www.Hogwarts-skola za carobnjake i vjestice. blog.hr] Blog.hr[ /URL]
[URL=http://www.Irma Delecour.blog.hr] Blog.hr [ /URL]
[URL=http://www.Snape twins. blog.hr] Blog.hr [ /URL]
[URL=http://www.Slytherin team. blog.hr] Blog.hr [ /URL]
[URL=http://www.Amanda Harison.blog.hr] Blog.hr [ /URL]

Nešto o meni

mahMoje pravo ime je Ramona. Imam 13 i pol godina. Sad ću 14. Idem u 8 razred. To je sve zasad