četvrtak, 31.07.2008.

ej ljudi!!!sryte kaj vam se nisam dugo javljala...internet mi je u banani...tak da sam odsjećenja od svijeta(lol)...sad vam pišem od Tee tak da post neće biti dugi...kod mene niš novo, ...zapravo jedina novost je da sam s Teom i Vedranom bila na koncertu Prljavog Kazališta...deadbilo je prezakon...al o tome ću vam pisat kad vratim svoj net...cry

...o Čarliu nisam našla niš novo ni nikakve nove slike zbog gore navedenih razloga...no samo znam da je pobjedio na onom nekom Gloriinom izboru za najsexy nogometaša Eura...to vam je ono kaj sam vas maltretirala da glasate...hahaha....zubo

...evo malo starih-novih slikica za kraj...=)


Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

...i to je to...sryte još jedanput kaj ste dugo čekali na post i kaj vam nisam komala,,,


veeeeeeeeeeelika pusa od vaše očajne Charlie´s baby...mahthumbup


14:35 | Komentari (31) | Print | ^ |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.