nedjelja, 25.05.2008.

...prvi post...//...samo je jedno u mom životu vrijedno, da pustim suzu s oka jer tebe volim ja...=)

Hey guys...evo i mene s još jednim blogom!!!sretan Imam već jedan blog s frendicom Teom (klikni)...pa posjetite i njega...na ovom blogu ću pisati o nogometu i nogometašima...najviše o mom najdražem nogometašu Vedranu Ćorluki....zapravo pisat ću o Sportu...o meni možete više pročitat u boxevima i na osobnom blogu...link vam je iznad...to je to za prvi post...kratko...čitajte postove...nadam se da će bit bar malo zanimljivi...

...a sad slikice...belj

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

...na ovoj je s novom frizuricom...njamiii...cerek...ove ''fancy'' likove kraj njega možete izostaviti kod gledanja...lol

Host unlimited photos at slide.com for FREE!

Host unlimited photos at slide.com for FREE!
...moja prerada slike...lol...

...i to je to...komajte mi...sve komove vraćam...

...kisssss...kiss

magathumbup


18:54 | Komentari (98) | Print | ^ |

Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Bez prerada.