Ponešto o meni

Ime: Magdalenasretan
Prezime: uff....sadno
Nadimak: Magda ( taj najviše volim)sretanyes
Grad: Zagrebhrvatska
Škola: Ivana Cankararofl
Razred: 6.csretanzuborofl
Naj,naj:
Pjevačica: Fergie, Cascadagreedy
Pjevač: Akonrofl
Pjesma:ima ih puno, al odlična mi je 'Bad boy'pjeva
Film: e sad ste me našli......??
Crtič: Pink Panther lolfinosmijeh
Frendica: nznm......??
Frend: ....nisam sigurna...rolleyes
Volim:
dečkecerekkiss
frendiceyes
frendovezubo
morerofl
ljetosmijeh
kompdead
msngreedy
blogzujo
žvakenjami
lizalicefino
knjige od R.L.Stineazujo
lude provodezubo
itd..........cerek
Ne volim:
laž, neistinunono
preseravanjeburninmad
umišljene fuficeheadbang
školunamcor
stare babe i dedeke u
tramvajima i busevima lol madblabla
itd......puknucu
Moj msn:cerek
magdica-@hotmail.comsmijeh

Slikice, slikice, slikice...

Fergie............

fergie

FERGIE

fergie

fergie

Cascada............

CASCADA

CASCADA

Cascada

Akon..............

akon

Photobucket

akon

akon

Akon Vest





< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

svega pomalo
procijenite sami
ostavljajte komove.....
er ih ja vraćam

I kakav vam je moj blog?I
Pre dobar
Super
Dobar
Tak-tak
Bolje da ga nema
  
pollcode.com free polls


Web Counter
Web Counter

Linkachi..........lol

Renda
Ea
Klara
Lea
Thomy i Robert


Photobucket

fashion

Dior

Colorfull Lips
colorfull lips
Colorful Lips
lips
colorfull apple lips
COLORFULL LIPPSSS

utorak, 15.01.2008.

**--˝˝˝˝Počela škola...kmeeee˝˝˝˝--**

Hychek pipls!!wave..Eto novi postek.....sretan............Joooooooooooj......počela je škola.....kmeee..crycrycry...a neki su još sretni....ja sam sretna sam zato kaj vidim staro društvo.....roflkiss........al ne zbog škole......ufffff..opet učenje......čitanje lektire....zijevzalivenzijevzijev...zaliven..evo ja sretna s komentarima...........weeeeeeezuboroflsretansmijeh...ja dobila new sobu...samo moju malu sobicu.....smijehsmijeh....baš mi je slatka......još sam moram stavit krevet u nju i yeeeeeeeeeeees.........idem spat u svo malo prostorek.....mala je al baš me briga ( manje za čistit..hhroflsmijeh.......bitno da se meni sviđa....Bila jučer kod mene Renda...trebala sam joj pokazat neš iz hrvatskog pa je zato došla........i onda smo malo na dvor....sa Klarom....i....Stipicom....i....Puljcom....i tak.....malo smo se zezali........pa smo prešli doma......pa smo kod mene gledale jedan sušač filmek.......kj sam posudila u videoteci...( tj. moja sisterica....zubobelj)....i u nedjelju smo ja...Klara ( sister)....i jedan frend išli u kino...( tj. treali ić...) al su prodali uCinestaru karte...pa smo otišli u Broadway a tam nije ni bilo tog filma....pa nam se nije dalo u neko drugo kino.......pa smo otišli u megić.......i tam smo se neš zezali.....i žderali...njamipartynjaminjamifino.......pa smo otišli u parkić na črnču........i onda svak doma........ I tak........profa iz matike mi bolesna....jeeeeeeeeeeeeeeeesroflsmijehnaughty....jučer smo zato imali inficu namjesto matike.....a dans zamjenu........headbangmad......i upisala sam se na odbojku....a ispisala sa plivšanja............a odbojku iam 4 puta na tjedan po 2 sata....blabla....kom se to da......al budem...nekak.....još iam dans njem u sovi.........a poslije tog trening.......i doma bum u 10 navečer......kog briga..........danas sam malo poslije škole do parkiča s rendom.......pa sam htjela s niom u grad....al mi stara naravno nije dala.......nikad mi niš neda....burninmadheadbangblablapuknucunamcorcrynoeeknono....nije fer....blablapuknucumad.......sad se malo dosađujem.......pa sam zato odlučila napisat postek.....nikog na msn-u....svi su u školi kad sam ja doma, a doma kad sam ja u škli.....ni to nije fer....blabla....dobili smo neku novu učenicu.....tam sam šuti....i neke face radi....a kad ju neš pitaš onda prvo pol sata šuti pa onak tiho neš zmrmlja ko da neznma pričat.....jedva ju iš kužim....sad nas je u razredu čak 13........hehe...znam da je to malo.....deadlud......neznam kaj da više pišem..........valjda sam gotova.....šaljem puno kisseka..kisskisskisskiss.....i pozzeka.....wavemahwavemah svima koji mi komentiraju....i da ak nekom nisam vratila komentare nek mi kaže........najveće pozdrave..wavemah...i kisseke...kisskisskisskiss....dobili su:kisscerekwavemah
Rendacerekkisszuboroflkissthumbupcereksmijehfino
Klaracerekkisszuborofl
Leacerekkissnaughty
Anacerekkissthumbupcereksmijeh
Eacerekkissfino
Stipecerekkiss
Lukykisscerek
Thomycerekkisszubonaughtythumbupfino
Eminacerekkissroflyescerekzujo
Patricijacerekkisskisssmijeh
Romanacerekkiss
Mislavcerekkisskissnaughtycerekfino
i svi ostali....beljsretanzuboroflkisswink
koji nisu navedeni...cerekthumbupkisscereksmijeh
kkkkiiiiiiiiiiiissssssssssiiii.....od Magde.....cerekkisscerek



| KiSs M3!! (72) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.