Ponešto o meni

Ime: Magdalenasretan
Prezime: uff....sadno
Nadimak: Magda ( taj najviše volim)sretanyes
Grad: Zagrebhrvatska
Škola: Ivana Cankararofl
Razred: 6.csretanzuborofl
Naj,naj:
Pjevačica: Fergie, Cascadagreedy
Pjevač: Akonrofl
Pjesma:ima ih puno, al odlična mi je 'Bad boy'pjeva
Film: e sad ste me našli......??
Crtič: Pink Panther lolfinosmijeh
Frendica: nznm......??
Frend: ....nisam sigurna...rolleyes
Volim:
dečkecerekkiss
frendiceyes
frendovezubo
morerofl
ljetosmijeh
kompdead
msngreedy
blogzujo
žvakenjami
lizalicefino
knjige od R.L.Stineazujo
lude provodezubo
itd..........cerek
Ne volim:
laž, neistinunono
preseravanjeburninmad
umišljene fuficeheadbang
školunamcor
stare babe i dedeke u
tramvajima i busevima lol madblabla
itd......puknucu
Moj msn:cerek
magdica-@hotmail.comsmijeh

Slikice, slikice, slikice...

Fergie............

fergie

FERGIE

fergie

fergie

Cascada............

CASCADA

CASCADA

Cascada

Akon..............

akon

Photobucket

akon

akon

Akon Vest





< siječanj, 2008  
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (4)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KomeNtari ..Visish/Nevidish

by LiL BuT EviL

Opis bloga

svega pomalo
procijenite sami
ostavljajte komove.....
er ih ja vraćam

I kakav vam je moj blog?I
Pre dobar
Super
Dobar
Tak-tak
Bolje da ga nema
  
pollcode.com free polls


Web Counter
Web Counter

Linkachi..........lol

Renda
Ea
Klara
Lea
Thomy i Robert


Photobucket

fashion

Dior

Colorfull Lips
colorfull lips
Colorful Lips
lips
colorfull apple lips
COLORFULL LIPPSSS

utorak, 08.01.2008.

~~~~%%___NoVi PoSt___%%~~~~

Hychek pipls!!smijehmah.......Evo odlučila ja napisat new post..........mislim napisala sam ga popodne i sve mi se zbrisalo.......burninmadbangheadbangpuknucublablanamcor..........al nije bio neš dugačak.........nznm dl će ovaj bit duži......možda hoće.....ko zna..........ja ove točkice stavljam......jer mi je to fora i zato da mi.......malo produže rečenicu il kj god.......pa mi post bude malo veći....hhsmijehbeljzubocool........niš posebnog kod mene.........išla sam u subotu u kino sa sestričnom............i onda sam išla spat kod nje.........blabla.....sestre i ja smo danas pekle palačinke..........al doro su ispale.....još smo ih prelile s nekom čokoladom......njamifinonjami...........još smo neš morale čistit po kući........a sestra mi cijelo jutro neš živčani.....prvo komp....za***ava.....pa joj mobitel neš sere.......a ja ću možda dobit novi......sony ericsson k800i.........hehe.........i kj ima kod vas....??????....Kk ste???????..........meni je malo dosadno u zadnje vrijeme............moram malo čitat lektiru...blablamad.....namcorlud.....da crkneš....bangdead......još manje od tjedan dana i škola........kmeeeeeeeecrycrynoeeknononamcor......al ima tu jedna dobra vijest....a to je društvo.......kisszubo.........jedino se tome veselim.........kk mi se neda u školu....ja doma lijepo spavam do 12....a sda se moram zbog škole ić dizat u 7 ujutro....ono hallo....namcorlud....pa nek malo poštuju naša prava spavanja.....hhroflsmijehsretan...........jednom sam u školi zaspala na povijestirolleyeseek.....al na kratko.....negdje 3-5min.....hhsmijeh.......žblj neda mi se pista a i nznm kj da pišem............svima zahvaljujem na komentarima u prošlom postu......i šaljem im kizze......puno kizza.....još moram ić vratit par koma........tak da idem.......sve kizzam........al najviše:::::.........:..cerekkisskisscerek
Renducerekkiss
Teucerekkiss
Eucerekkiss
Klarucerekkiss
Leucerekkiss
Anucerekkiss
Mateucerekkiss
Leu 2cerekkiss
Thomyacerekkiss
Eminucerekkiss
Stipucerekkiss
Puljcacerekkiss
Ana Marijucerekkiss
i sve koji nisu navedeni.....cerekkisskisskiss



| KiSs M3!! (142) | Or Sm!l3 | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.