Image Hosted by ImageShack.us
BLOGOVI
oboje69
umorni konj
helix
supersale
bit će ih još...

Magareća i ostala posla

srijeda, 03.08.2005.

Dva magareća posla

Dobar dan,
evo mene i jutros, samo još nekoliko podataka koji su ostali zagubljeni u prvom, nepostojećem postu. Dakle, iz Pule sam, 30+, otac 10 mjesečnog dječaka (važna činjenica za ostala magareća posla danas). Da, Pula jučer – pakleno vruće. Negdje oko 14 sati dobio sam predodžbu o pravom značenju izraza “kao riba na suhom”. Što se desilo ? Pa ništa, pet minutica je padala kiša, a onih 20ak minuta nakon kiše ne daju se baš riječima opisati. O2 ???? Grozno. Ni ostatak dana nije bio puno lakši, no srećom gđa. Vlasta Tutiš je imala pravo pa je već noćas pala kiša (prava), a evo i sad ponovo pada. Valjda će malo osvježiti i olakšati muku nama koji nismo na godišnjem. Što oni koji su na godišnjem misle o kiši, uz svu solidarnost s njima, u ovom trenutku je manje važno. Nego, zadanas imam dva slućaja magarećih posla I bit ću totalno, ono totalno subjektivan pa su stoga Vaši komentari i dalje dobrodošli.
Slučaj prvi:
Jučer sam uspio pogledati televiziju cca pol sata u večernjim satima. Naletio sam na neku emisiju (možda “Forum”??) u kojoj se pametovalo o kulturi ljeti i općenito. Tu sam sezadržao punih 5 minuta, no dovoljno da živci prorade. G. Srećko Šestan (bila je govorancija o sprezi politike i kulture) ponosno kaže nešto tipa: “Konačno u svim kazalištima u Hrvatskoj imamo gradonačelnike i ljude iz poglavarstva u publici, i to ne samo na premijerama….” What???????? Bogme, koliko ja znam u Puli i nije tako. OK pitanje je koliko se ovo u Puli može nazvati Kazalištem, ali do unazad godinu i pol bio sam u toj kući često i ta glupava izjava ne stoji. Ali… ima i druga strana …Ok gospoda političari dođu eventualno na premijeru s ciljem da budu viđeni, ali oni te svoje ulaznice ne plaćaju. Tu sam došao do onog što mene smeta (nemojte mi reći da samo kukam o besparici). Koliko koštaju ulaznice I vrijedi li ono što se gleda tih novaca? Moje je mišljenje (vrijedi za period do ljeta 2004. Kada sam tamo bio redovniji nego danas) – NE. Od nekih tridesetak-četrdesetak predstava koje sam gledao, možda tri-četiri da su opravdale potrošen novac. Nisam ni nekakav znalac, ni kritičar, nego jednostavno, znate kad ostane kamen u želucu i pitanje: “Na što ja bacam pare..?”. Moram napomenuti da od tri predstave koje pamtim kao OK jedna je lutkarska za klince. Ma uvijek je u pitanju novac? Kad je čovjek mlađi I bez obaveza lakše se i izdvoji za neke takve “potrebe”. I onda dođe g. Šestan I priča o podizanju svijesti naših političara. Bullshit! Da, za kraj o kazalištu, da li netko zna koliko je I koja je struktura pretplatnika pulskog kazališta? Bilo bi lijepo to znati, slažete li se? Samo još malo o kulturi I sličnom tj. koncertima. Opet ista stvar, do prije par godina nisam propuštao koncerte, putovali smo I do Beča, Munchena, Ljubljana I ZG su nam bili kao doma, no danas je situacija drukčija. Danas ne odem ni na koncerte u Puli, a kamoli dalje? Eto, I večeras su na malom rimskom “Calexico”, meni dragi nastavak još dražih “Giant Sand”, no mene neće tamo biti. A volio bih… Naravno problem je (osim pitanja tko će nam čuvati dijete) novac. Znate li Vi ljudi koliko je 260 kn pelena?? A Bebimila? Ma, mislim ne kukam, nego se čovjeku jednostavno promijene prioriteti, a magarac priča o podizanju svijesti kod ljudi I dizanju ljetne kulture na viši nivo od pučkih fešti. Ja uistinu nisam nezadovoljan svojim primanjima, no dokle god je supruga na državnih 2.500 kn porođajne naknade kultura je negdje vrlo, vrlo nisko. I to vrijedi za masu ljudi koje znam. Da ne počnem sad kako svi puno radimo I nemamo vremena ni za kvalitetno družennje s tim klincima, a kamoli za izlaske….Ono ključno u cijeloj priči što me najviše I brine I što je mene samog potaklo da ovo pišem je sljedeće: za desetak petnaestak godina I moj sin će htjeti na koncerte ili šta već će tada biti aktualno. A da li ću mu ja to moći pružiti? To je pitanje…
Vrijeme je I za drugi magareći posao. Motoristi. Nažalost, u zadnje vrijeme mnogo ih gine, I gotovo svatko zna nekoga tko je poginuo na motoru. Po tisku I medijima se često naglašava da ginu motoristi, no da li je ikad rečeno koliki su stradali ni krivi ni dužni? Greškom vozača? Možda griješim, no moj je dojam da se baš motoriste predstavlja kao nekakvu opasnost u prometu, no je li to uistinu tako? OK da skratim, jer sam rastegao s prvom temom. Pitanje je opet isto. Za deset do petnaest godina doći će klinac I reći: “Tata, kupi mi skuter!”. I šta da se radi, kad sam I sam do prije dvije godine imao motor, a strah koji osjećam kao roditelj jednak je želji koju sam osjećao kao klinac kad sam vozio motor… Da, dijete mi je malo I još sam zbunjen, zato I pišem ovakve stvari, ponavljam komentari poželjni I tako to. Moram nešto I raditi danas, do sutra, pozdrav….Kiša I dalje pada


- 09:20 - Komentari (9) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

  kolovoz, 2005 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga
?????
DRAGI PRIJATELJI
detektiv
informator
pljačkaš
sizif