magarac blog

subota, 22.09.2007.

Sveti Donat i Kalelarga i videonadzor


Prije par dana sam u novinama pročitao članak o tome kako se planira u Zadru na Poluotoku postaviti kamere za videonadzor.

Nije mi drago da netko stalno snima i nadzire građane pa tako i mene,pogotono ne na javnim površinama.Osim što mi nije drago da netko stalno nadzire i promatra ljude,ne sviđa mi se ni sam pristup rješavanju problema kriminaliteta,jer se ovako usredotočavamo na posljedice a, ne na uzroke kriminalnog ponašanja.Moramo liječiti uzroke ,a ne posljedice.Raditi s mladima, dobro ustrojiti državu i njene socijalne službe, tražiti uzroke nasilnog ponašanja pojedinaca i tražiti rješenja za takvo ponašanje.

Smiješno je da se nadzor postavlja ondje gdje po meni i nema nekog velikog kriminala i nereda.Ako im je stvarno stalo do rješavanja tih problema neka kamere postave u i ispred striptiz barova,u zgrade sudova,na mjesta gdje se potpisuju ugovori za cestogradnju,u urede uprava velikih državnih tvrtki,a neka obične građane ostave na miru.

- 13:51 - Komentari (2) - Isprintaj - #