MAFIJA BOY

18.07.2006., utorak

evo malo užitka za ljubitelje brzih motora


r1 po mnogima jedan od najsavršenijih motora današnjice

ljepi motorćić ali r1 je bolji................bar ja to mislim thumbupsmijehparty

beneli je zvijer od motora i jedan od naj bržih za sada po meni on spada u sam vrh supersport motora partynjamimah
- 20:22 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  srpanj, 2006  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga



Free Hit Counters
Free Hit Counters
Oj ljudi! Tek sam ga poceo radit! Nadam se da ce biti dobar!
I jos nesto! Ostavljajte komentare! burninmadmad hehe!
Pozz! smokinparty
blog Layouts

blog Layouts

Hehe....ko kaze da zg mafija nije opasna!









2pac je po meni bio preporoditelj hip hip gang scene i žao mi je jako kaj je takva faca ubijena nažalost ubojica nije pronađen niti će ga ikad naći namcornamcornono

ovo je frend iz cro cop teama sliko sam njega i fabricia werduma (moj bjj trener)imao sam i ja sliku ali slućajno sam ju izbrisao smijehsmokinthumbup
slika ovo je slika prvih mafijaša (a jesu opasni ali današnje face su opasnije )burninmadsmijehsmokin
mafijaški znak koji je napravljen 1986 na siciliji