ewo moj prwi post. - maena siena - Blog.hr

°?^Oćeš/Nećeš,Nemoraš Ali Bit Će Ti Žao ^^?

Dizajn maDe by:Slatki_dizovi Kostur by:Cow design

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga


Get MORE skins on fancygens.com




fancygens.com



Get Your Clock






super ce biti




Free Music

Free Music



Free Music e

Malo o meni
ime:Tea
prezime:NIJE BITNO...
datum rodenja:5.12.1998
mjesto rodenja:S.Brod
koji sam raz:4
koja skola:LJudevit Gaj
koliko imam god.:10.
cime se bavim:nicim ali pocet cu gimnastiku...


Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Forum.hr
Monitor.hr

četvrtak, 14.08.2008.

ewo moj prwi post.

danas sam isla sprijateljicom na sladoled i jako je vruce,
pozdravljam sve koji vidjeli moj blog. pusaaaaaaaaa
bokicccccccc.ja nis sada neradim.ae komaj te mi
by.



| °°...Klikni I Razveseli Me...°° (12) | °°...Sačuvaj Kao Uspomenu...°° | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.