O mom početku, i još ponešto

Ponedjeljak je dobar dan za početak. Posebno ovaj - Svašta danas počinje. Ok, BB je počeo jučer ... valjda. Vidila sam ga se puno spominje po postovima, pa je onda valjda jučer. Ali danas počinje škola. I vrlo velik dio bloggera je pisao o tome, od Zrinke koja se ruga bloggerima koji idu u školu , do svih oni koji pišu o svojim strahovima, željama i nadama vezanima uz školu.

Bez brige, ja neću pisati o školi. Nije mi više ta tema aktualna, iako sam poželjela da je - danas bih imala puno opušteniji dan od ovog koji sad imam. No, nije bitno. Meni je danas početak - novog života. Ok, sad tu malo serem , no otprilike to je to. Imam nekoliko ciljeva koje želim postići ove godine .. Ne nužno kalendarske, no akademske svakako.

Za početak - moram ponovo pronaći svoje radne navike. Koje su se zagubile davnih dana, kad sam na internetu pročitala da sam upisala ovaj svoj faks. Bilo bi zgodno da dam godinu u roku, a ne da se kao sad zajebavam s tim u devetom mjesecu ...
Zatim, moram dotjerati figuru. Želja mi je skinuti svih 15 kg viška. Da, petnaest!! Mic po mic, skupilo mi se u godinu dana.. Naravno, s jedne strane mi je motivacija zdravlje - u prvom redu moja i tako jadna koljena, i nikakva kondicija. Zatim, ima i estetska strana. Imam feeling da sam presla granicu "popunjenog, ali lijepog" i došla već na "popunjeno, i ne baš ugodno za vidit'". To baš i nije nešto čime se ponosim, i nešto što želim imati u glavi kad pomislim na svoju figuru.

Onda, ima još jedan razlog, pomalo neobičan - želim bebu. To je moja najiracionalnija želja - jer što nezaposlena studentica koja živi s roditeljima može priuštiti djetetu? Druga stvar bi bila da mi je dragi Donald Trump. U krajnju ruku, nas dvoje bi mogli živjeti skupa, a ne kao ovaj moj i ja - ni to ne možemo. Dobro, živi smo, zdravi smo, volimo se jako puno i u biti jedino što nam fali je naših 30tak kvadrata (ne bih se bunila da je 50tak, nemojte me krivo shvatiti ... samo se trudim biti skromna - i što je još važnije - realna. Budete li me i dalje čitali (i budem li ja i dalje pisala) - shvatit ćete da je to nešto što mi teško ide ... )

Hrm, da, vratimo se mi na tu moju želju za bebom. Znam što me čeka u trudnoći, informirana sam možda i više nego što bih trebala biti i znam da ću, skupim li još 10-15 kg na ovu težinu imati velikih problema sa skidanjem svega toga. Želim se dovesti u najbolju moguću formu kako bih i fizički bila spremna za sve što me čeka. Jednom. Za nekoliko godina, najvjerojatnije.

Zatim, želim naučiti još jedan jezik. I odlučila sam se za talijanski. Učila sam ga nekakvih 6 mjeseci kao dodatni predmet u srednjoj školi, i to mi je bilo dosta da zaključim da ću lakše naučiti talijanski nego francuski (koji sam imala 5 godina u osnovnoj školi). Tako da ću se upisati na početni talijanski i vidit kako će ići.
Ima još nešto što nisam spomenula - ples. Dragi i ja nastavljamo s našim tečajem plesa (prije ljeta smo završili napredni stupanj) i nadam se da će nam to ići sve bolje i bolje :)

Hrm, mislim da bi to bilo sve. Dotakla sam se puno tema, iako je mogla svaka biti poseban post, no neka ostane ovako. Fragmentići. Možda kasnije oko svakoga dodam još dijelova i svaki fragmentić postane priča za sebe!

05.09.2005. | Komentari (10) | Isprintaj | #

© 2005. & CSS by Maegan