srijeda, 17.08.2005.

Istine i lazi


Koliko toga ima... nenormalno mnogo, kako ti svi seru i to pod tim "svi" podrazumevam familiju a samo neka se usude da mi opet kazu da "znaju kako mi je" a istovremeno ne rade nista da pomognu a vise su mi pomogle komsije i mnoge od vas osoba koje citate ovaj blog...
Da verujem u prijateljstvo preko neta a mnoge nisam licno upoznao ali ste mi svi mnogo vise pomogli nego j****a familija koji sve sto znaju je da kazu: znamo kako ti je, drugovi ti nista ne pomazu (na ovo sam bio blizu da eksplodiram), drugovi te ostavili (a ovde i da ne spominjem), smrso si, imas problema i slicno da ne nastavim sada...
Mozda ova moja licna sapunica smara vise nego sto bi trebalo, ako je to slucaj slobodno kazite. A vi rodjaci ste mi se stvarno nasli ovde kada ste trebali, a ako citate ovo, cestitam setili ste se da mi pogledate blog a sta vam imam reci je ,,l,, a ako ne shvatate sta je to too bad.
Kako se neko moze usuditi i reci da zna kako je nekome a da to nije proziveo... kako se sme usuditi reci nesto na racun toga...
Mozda sam ja jadan sto su mi veca braca i moji pravi prijatelji i osobe koje znam ovako preko neta. Ali nista ne bih menjao za njih a vi rodbino nabite sebi prst u (pustite masti na volju jer vam je glava bila tamo mnogo puta.)
Kada kazete da nisam nista radio, i da sam smrsao i ostale slicne brizne stvari samo da pitam, A GDE STE BILI VI DA POMOGNETE T.P.M. boli vas uvo a kada je trebalo pomoci uvek smo bili tu, a sada meni pomaze ko?
Upamticu to debelo...
A ja se mogu samo zahvaliti sto ste bili tu da mi pomognete i sto mi jos pomazete i trpite ovo zvocalo poput mene :)
A ionako sam Ludi Zec...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>