petak, 05.08.2005.

I Evo sada sve radi ko japanski sat sa pijace...

Sta je bilo sa blogom blage nemam...
Znam samo da sada radi ok a da ja sa tim nemam nikakve veze :D
Bilo je malo zanimljivije ovih dana, igrao sam se detektiva po kuci, ali moja baka je izgleda uspela nemoguce... da nacini da stvari potpuno nestanu. KINTE NIGDE... zaista ne znam de bi jos mogo gledati, i rodjaci su gledali ali nista. Ma bio sam toliko posizeo da sam imao i blazu "epizodu" i skoro sjebo naocare. Na srecu jos se drze :) sta su one sve izdrzale... bome svaka im cast... Da mi je samo znati od cega prave te naocare jer preko ovih jos samo valjak da predje (ili zuti buldozer ;) )

A ovako pa bome igram se, igram na netu Guild Wars-a, napravili smo nas guild a uz to imamo i guild hall :) i lepo se drzimo... Prosto je cudno kako jedna igra na netu uspe da uvuce toliko coveka u nju da mu to dodje ko drugi svet.

Bakino stanje se ne poboljsava a moji zivci su sve tanji, trudim se da to ne pokazujem ali je sve teze, ne zna vise gde se nalazi, ne zna ko sam ja, ne zna NISTA... a meni zivci titraju sta cu raditi blage vise nemam...

Sad jos malo pa ce okupljanje nas sa MyCity-a valjda cu dotle nesto smisliti...

A evo malo lepog vidika da se odmorim...

Image Hosted by ImageShack.us

<< Arhiva >>