srijeda, 13.04.2005.

Izeo ih inventar

Kisa... samo kisa vec par dana i ide mi na zivac, sto je smesno jer zvanicno volim kisu i volim se setati po njoj ono osetit kisne kapi na naocarama. Mnogi kazu da kisa sa sobom nosi i depresiju i tugu ali meni se svidjaju. Cudno zar ne :) idu mi na zivac ali mi se svidjaju. Uglavnom sada sam bio posizeo, sisao dole do prodavnic, koja je blizu a kisa pljusti ko iz kabla i ja lepo po njoj u kratkim rukavima i papucama na golu nogu a kada sam dosao....POPIS, JEBENI INVENTAR SU NASLI DA RADE PO NOCI umesto lepo po danu ko sve normalne samousluge oni rade po noci... Popizdeo sam. Rekao sam im da do kraja noci necu nista kupiti kod njih (jes da ne bi ni mogao ali opet bitan je princip) a i znali su ljudi da se zajebavam. Ako nista drugo prijala mi je setnja :)

Moracu da krenem da cesce popunjavam blog postajem aljkav a to ne volim. Veliko izvinjenje svima

<< Arhiva >>