subota, 02.04.2005.

Proso prvi april...

E pa preziveo sam vala i taj prvi april :)
Bilo je i zajebancije a bio je i Jejin rodjus. Nismo bas ludovali i skakali na zurci, ali je bilo super.
Moram extremno pohvaliti kuvarice jer dugo nisam jeo bolju hranu, ja mislim da od kada sam dosao iz Beograda se bolje nisam najeo... Hmmmmm redefinisacu odavno se nisam bolje najeo u mom rodnom gradu :)
Sto se poklona tice, trebao sam kupiti hula-hop obruc ali ga nisam nasao pa sam lepo sklopio kolekciju mojih pesama i stavio jednu sliku, poslao drugu da odstampa, i spoji sve to i donese mi lepo. Naravno ja sam bio zadremao kada je on dosao pa mi je lepo ostavio to ispred vrata.
A zadremo sam jer smo se na forumu zajebavali za prvi april. Fazon je bio kao da nas nekoliko odlazi sa foruma. Haos je blaga rec... a na kraju je bilo aprilililil :)))
A sto se same rodjendanske zurke tice bome je bilo ludo i veselo, jes da joj je rodjendan bio 27-og marta ali ko sisa vazno je da je veselo...
Samo je bilo kratko, znate ono kratko ali slatko (u bukvalnom smislu reci).
Na rodjusu je bilo veselo, cak sam upoznao devojku koja je isla sa mnom u osnovnu skolu... koji je to trip bio, nismo mogli da verujemo a najbolji fazon je sto se nismo mogli prepoznati.
Uglavnom iako nisam uspeo sada da nadjem hula-hop obruc Jejo, ako sam nesto obecao to cu i ispuniti a dok ne nadjem obruc nadam se da ti se ovaj poklon svideo.

Pozdrav maso

<< Arhiva >>