ponedjeljak, 28.03.2005.

Gathering of MyCity

Wow jesus vec je 8:20 i budim se da pregledam slike, nas forumasa MyCityja, sa jucerasnjeg okupljanja. Na kraju je sve ispalo lepo :)
Bio sam lepo usto ko vestac u 6 ili 7 sati (ne znam ni sam zbog pomeranja vremena) pa mi je trebalo oko sat dva da dodjem sebi, uz kafu i kompijuter i tada sam skonto da ce skoro 10 i da kasnim na stanicu da se nadjem sa Bojanom da idemo za BG...
Lepo obuvanje i ostalo na brzaka, naravno zaboravio sam da ponesem CD-e od CSI sto sam obecao Jovani :( Picim ko lud na stanicu, gledam gde je ovaj? Nema ga nigde, jel na peronu nije, jel tamo di se prodaju karte? Naravno nije, mene vec hvataju panika i bes da cemo propustiti bus za BG i pomislim da biser nije na drugom kraju stanice kod stare lokomotive? (tamo smo se isto skupljali i krenem da picim tamo kad on ladno stoji naslonjen na zid i jede sendvic i boliiiiii njega. Kupujemo karte i ajmo na bus. Usput kupujem sok jer sam onaj sto sam bio spremio za put zaboravio kuci...

Bus krece, zajebancija i pricanje u busu, usput nas cimnula Jovana i pita kada stizemo, koliko sati i slicno. E sada ja konj gledam sat u busu i kazem da je 9 i 40 (obratite paznju da smo nas dvojica krenuli u 10 i 15 iz NS...) i tako pokusavamo skontati da li je 10 i 40, 8 i 40 ili mozda 11 i 40 no kada smo skontali koliko je dogovaramo se sve i dosta brzo stizemo stizemo za BG.

E sada jedan od prvih problema na koji smo naisli je taj sto ni Bojan ni ja nemamo blage o BG-u i sve sto znamo je da ima tamo neki konj (iz ocajanja smo cak i mapu kupili). Mapa naravno nije pomogla iz dva razloga prvo nismo imali blage di smo mi a uz to ko se na njoj snadje taj je car...

Ok posle mnogo ispitivanja slucajnih prolaznika i slicno idemo ka mestu nalazenja, usput Bojan staje da zapali cigaru i neki ciga sto se naso pored nas u tom momentu moli za jednu cigaru. Bojan kao aj ok jedna ko jebe jednu cigaru i ciga mu iz zahvalnosti grabi nogu i krece da mu cisti cipele uz neko lupetanje. Bojan se pogubio sada a ciga prica nesto u fazon ma ja cu ti to za dzabe upola cene i slicne gluposti, jos ja kreten mu dajem sok sto mi je ostao jer me mrzelo da nosim a kontao sam da mu cisti cipele za dzabe. Al djavola ovaj trazi pola cene tj 180 (pazite to je POLA cene) dinara nas dvojica blagi sok, posle blage prepirke dajemo mu stotku i gubimo se od ovoga a obojica psujemo u sebi ja zbog soka sto sam mu dao a Bojan sto nas je ovaj tako debelo zajebo.

Najizad se nalazimo i sa Jovanom posle blagog planinarenja i idemo ka mestu okupljanja (kod konja) i posle cekanja i parenja na suncu (ja konj naravno poneo kaput ako bude bilo ladno) i cekamo ostatak mase, tj prvi ostatak jer su neki trebali tek oko tri doci.

Na kraju se pojavljuju jos Pretender a posle Limit (koja je jos bila pod utiskom koncerta Block-Outa) i Jelena i polako krecemo ka kalemegdanu sa Jovanom kao vodicem. Dok najizad i stizemo na vidikovac na kalemegdanu. Tu negde Bojan opet pali cigaru (covek tezak pusac sta ces) i prilazi nam neki pogubljeni lik (ludak bi bila bolja definicija) i pocinje da prica kako "pusenje skodi zdravlju" nas komentar njemu je bio "I obracanje nepoznatim ljudima ume da skodi zdravlju" :)

Najizad posle jakoooo mnogo penjanja (i jos vise mog kukanja kako sam ja iz ravnice i mrzim ovakvo penjanje, mada volim planinarenje al to je drugo) sedamo u neki kafic kakoliseveczove na Kalemegdanu. Odmaramo pricamo o uobicajenim stvarcima i o forumu. Bili smo cak pokusali da uslikamo jednoga gustera koji se pizda uvukao u stenu, pa sam ga lovio sa mojim nozicem, (nisam ga povredio, samo sam pokusao da ga isteram napolje da ga slikamo) Nesto smo i uslikali ali ne vidi se dobro...
Na zalost Limit i Jelena moraju da idu.

Dolazi i druga tura: Gamzzy, Dexter i Pegazeka... zajebancija se nastavlja pricamo, zajebavamo se i slicno... Onda extra cujemo se i sa Saskom koja najavljuje dolazak, malo kisa sipi i svi beze unutra (sem nas) kao da pada radioaktivna kisa a palo je jedva dve kapi (cudo jedno kako se ljudi plase kise)

Saska najizad stize, gde cemo sta cemo ajmo kod nje... polako planinarenje ponovo pocinje i idemo kod Saske :) . Kroz Knez Mihajlovu i gde se rastajemo od Jovane i Pretendera. :(
Vozimo se busom ili trolom ili cime vec znam samo da sam zaspo u busu par puta (da da gradski bus). Mal nisam ljosno kada smo izlazili jer nije bilo sipke da se uvati na vratima kada se izlazi.

Saska nam opet sprema neki obrok dostojan kraljeva opustamo se skroz kod nje, pricamo zajebavamo se slikamo (bice slika skoro valjda) i naravno jedemo :)))
Posle jela znam samo da sam seo na lezaj i zadremao..
Probudili su me kada smo polazili nazad za Novi Sad i lepo smo zurili da uvatimo voz...
Imali smo srece pa je bio voz sa kupeima ALI je voz bio toliko pun da smo morali da stojimo u hodniku ko sardine. Samog puta se slabo secam jer sam ga uglavnom prespavao, sledece cega se secam je da smo stigli u nas grad rastajemo se i ja idem da uzmem taxi a taxista peder trazio mi 200 din za voznju koja maximalno kosta 80 dinara. Pale su neke psovke i slicno ali desilo se nezamislivo, naleteo sam na postenog taxistu koji me je odvezao kuci, usao sam u stan video krevet i doslo je do prekida filma :)


P.S. Dopuna hvala SAnji koja mi je ukazala na neke gramaticke greske u originalnoj verziji bloga. Samo jos jedan dokaz da se treba prvo rasaniti pa tek onda pisati blog.


<< Arhiva >>