četvrtak, 17.03.2005.

Sta sad?

dark
Da li ste imali nekada onaj osecaj da ste ok mozda cak i srecni, ali vas boli q za sve i nekako ste ravnodusni prema svemu. Saznao sam nedavno par vesti koje su me bas skenjale a uz to mi je jako krivo kada dobrim ljudima ide lose. Kod mene je za sada ok stanje, cekam 27. mart jer tada pravimo zurku i bice ludo. Ne znam dal ce biti ludo ali smo svi ludi. :) Ne znam ali neka flat line mi ide ravna linija ravnodusnosti i nikako malo da se pomeri. Al opet cu upotrebiti moj omiljeni citat "It can`t rain all th time"

Evo malo mog pesnickog duha...


Sama


Pridji ogledalu
Odjebi sve strahove
Otvori oci
Pogledaj.

Samo ti to neces uraditi
Jer ne zelis istinu da vidis
Istinu koju znas
Ali je od sebe odbijas stalno...

Istinu koja te prozdire
Kao neki insekti iznutra
A ti ne zelis da je cujes
Ne zelis da je kazes...

Znas da je istina u ogledalu.
Samo ti neces da je prihvatis
A to je da ces bez obzira na sve
Uvek biti sama .

Nikoga sem tebe u ogledalu nema
Samo ces sebe videti
Zato stojis naspram ogledala
A oci drzis cvrsto zatvorene.

Sama si rodjena
I znas da ces na kraju
Bez obzira kako zivela
Zavrsiti sama ispod zemlje u vecitoj tami.


by Mad Zec

<< Arhiva >>