nedjelja, 13.03.2005.

Provod

Eyes
Ljudi juce sam bio kod drugarice za Beograd i verujte mi dugo se nisam bolje proveo :D
Jeste da sam propustio Pecin rodjendan, mada ja sam bio u bg kod Jovane i Vidane i moram im pohvaliti mamu Svetlanu na kuhinji jer bolju ribu dugooooooo nisam jeo. Moram reci da sam se uplasio u jednom momentu da one ne planiraju punjenu zecetinu za dorucak ali nisam bio u pravu :P
Ali moram priznati da sam se stvarno juce super proveo.
A kod Pece cu da idem jednom cim uvatim vreme...
Kompanijo spremte se :P
Uz to sam jednom ljubitelju Collina odneo i igru da se malo izigra kad voli tako automobile :D
Dan je stvarno bio super atmosfera bila casual, totalno opustena bas onako kako je najbolje.
Napolju ladno a unutra toplo joj sto volim to :) Jedina stvar sto nije valjala je to sto su u autobusu pustali trule narodnjake kada sam isao a kada sam se vracao poceli su sa njima ali zacudo su prebacili na good old rock :) i to domaci... dobro sada se gleda kao strani mada je meni sve to domace.
Znaci na kraju je ispalo da je moguce imati lud provod BEZ glasne muzike (imali smo dezurnu osobu da probija usi ;) NHF ok) a uz to i BEZ skakanja i svega ostalog. Prijatan i fini razgovor, cavrljanje i sve ostalo. Vazi ono pravilo kada si u prijatnom drustvu ko jebe sve ostalo. I sve sto mogu reci mojim domacicama je hvala vam za FENOMENALAN prijem :) i jos bolji provod :D

<< Arhiva >>