utorak, 08.03.2005.

Srecan 8. mart

Void
Ne znam bas zasto se toliko slavi ovaj 8 mart, meni licno i dodje malo glupo. Jer ako sa jednim danom ulizivanja i tepanja neko misli da moze da se zaboravi njegovo ponasanje prema zeni, devojci ili sta vec kao da je stoka zajebi to. A jos vise treba zaliti tu devojku koja bi nasela na to umesto da ga debelo ispicka sto misli da jednim danom ulizivanja i povladjivanja moze da izbrise ostalo.
Mnogi muski gledaju na 8. mart kao na dan kada ce nam sva sranja biti oprostena. Lepo cu sada izvesti devojku za 8 mart i sve mi je oprosteno.
A onda kada ta ista devojka/zena zatrazi momenat paznje ili da izadju negde. "Pa jesam te vodio za 8. mart" i to je to.
Lepo je to sa paznjom ali ta paznja treba da bude konstantna a ne samo taj jedan dan. Ne folirati se taj jedan dan i praviti od zene/devojke kraljicu a ostale dane ocekivati da se one ka nama odnose kao da smo kraljevi. Jedan moj drug je pitao kao u fazonu kada je nas praznik... Jebote covece pa skoro svaki dan je nas praznik, svaki dan se odnose prema nama ko da smo kraljevi a mi njih ne jebemo pet posto (tako se na zalost ponasa ogromna vecina muskaraca) 8 mart bi trebao da bude isti kao i svaki drugi dan ponasanja prema devojkama/zenama, da se mi muski setimo i opet da pokazemo nase postovanje prema njima jer definitivno su to zasluzile sve one. Mi muski treba da se sramimo sto treba jebeni datum da nas podseti na to da su i one ljudska bica a ne masine... a njih niko ne pohvali za jelo ili im se zahvali za kolace...
Mi muski treba da shvatimo da zene nisu masine. A ako se tako ponasamo prema njima nikakav bolji tretman i ne treba da ocekujemo.

<< Arhiva >>