ponedjeljak, 21.02.2005.

Hocu Kafeeeeee

Utvare prstena
I opet propusti ja dan...
Mada ne zelim da mislim da sam izgubio ijedan dan jer koji kurac bi ja ziveo taj dan ako je propusten. Daleko od toga da mislim da sam propustio dan... samo nisam uradio bas sve onako kako sam zamislio. Samo kontam da nijedna stvar nije savrsena, zamisao jeste e sada kako ce to ispasti je druga stvar.
Sneg se polako krenuo topiti samo sto cu ja i dalje imati onaj pogled od naroda, a imao bi ga verovatno i od vas kada bismo se sreli na ulici.
Jer uzivam u tom soku koji vam hladnoca pruzi kada iz toplog stana izadjete napolje na hladnu zimu, osetite kako vam zmarci idu uz kicmu i hladnocu koja se provlaci kroz vas. E sada zasto biste me gledali cudno? Obozavam da kada treba da bacim smece ili odem do radnje budem samo u sandalama, znaci niks carape samo bosa noga i sandale napolje po snegu, filing je super a glavna caka mi je da non stop kontam da sam negde gde mi je toplo i slicne stvari i uopste mi ne bude hladno ladno cak mi se desi da ugazim u dublji sneg, uglavnom u prodavnici mi obicno kazu "jebote ti opet bos" na sta volim da odgovorim "nisam bos imam sandale :) mada se razgovor zavrsi sa prijateljskim "ti nisi normalan"
Ono sto mene zainteresuje kako nikada ne zakacim nista jer stvarno ici bos napolje cak iako je to jedva stotinak metara opet...
Al opet nikad nikad se niko ne buni kada neka devojka koja obuce mini haljinu do pupka na ovim temperaturama, ali svima je cudno kada ja izadjem bos jedva sto metara do "Ilijade" (ime radnje glupo mi da je zovem prodavnica).
Danas bas i nisam nesto pesnicki raspolozen (bar ne sada) pa cu da zasednem malo da mi se slegne ova kobaja koje sam se ozdero ko svinja....jesus koja stupidna rec "Ozdero se ko svinja od svinjetine" bas sam malo jutros drmnut, fali mi kafa. Jos sam pod uticajem filma "The Others" prilicno dobar film i ono malo vas 'oladi' moracu da nadjem nesto lakse da odgledam jer ovaj je bio bas po mom ukusu.
Idem sada da stavim vodu za kafu a onda da pregledam filmove da vidim sta cu gledati.
Pozdrav maso :)

<< Arhiva >>