četvrtak, 17.02.2005.

Pet sati ujutro

Splinter Cell
Pet sati ujutro, ja zavrsavam svoju pesmu i sada uz pomoc druga i drugarice sam se smisljao oko naslova. Ali smislili smo ga tj ona "Nezasitost". Verovatno cu je jednom postovati ko zna mozda i sada djavo ce ga znati. Danas sam se nakupovo DVD-a i jedan CD, CD je "bijelo dugme" sa hitovima a dok su DVD-i druga prica. Zaista ne kapiram de im je profit da prodaju originale za 200 dinara (oko2.5 eura) nabavio sam "Vranu", "The Doors" i "Zavet" anyway lep izbor filmova.
A i komsinica u radnji je super devojka i ostavi mi filmove sa strane samo mi je krivo sto nocas im nije dolazio Dule kao cuvar pa da odem dole sa njim po sok ili pivo da popijemo a taman malo uz to da prosetam onu zecicu Krpku sto sam je dobio za rodjus. (Ne brinite ne pricam sa njom samo u cast osobe sto mi je poklonila jer je i zbog nje vucem na privescima od kljuceva ali sa ogromnom paznjom i brigom) Uglavnom bilo je malo frke danas na forumu ali sve je ok sada samo naravno jedan drug je morao to zaciniti na kraju i preseci me debelo (to cu ti upamtiti debelo i vratiti jednom)
Inace zasto sam stavio sliku jedne od mojih omiljenih PC igara je ta da sam saznao da se snima film a s obzirom da je po Tom Clancyu... ko zna da li ce biti jos jedno americko sranje ili ce uspeti napraviti dobar film. Ko zna jedno je sigurno, spizdice gomilu kinte, nabudzice efekte i naravno 'diskretno' ce ubaciti nesto kao bullet time u Matrixu (koji se isto sjebo sa nastavcima.
Ovih dana treba da se nadobijam poseta i jedva cekam :) em drugovi iz Nisa treba da dodju (ok oni ipak i iz drugih razloga navracaju) em trebaju drugarice iz BG treba da dodju. Sve u svemu bice veselo a uz to ko zna kako ce sve proci. Al Marfi uvek vlada ge ima dobrih stvari i sranja ima zar ne? Za sada se jos nista veliko nije desilo i to me brine, brine me sto metabolizam nisam vrno i sto se neko sranje nije desilo. Ne bih zeleo da se nesto lose desi dok imam goste. Mada mozda me usere pa sve bude ok......jooooj koji sam KONJ skoro da sam zaboravio da treba sa drugom i drugaricom da odigram par partija Monopola (sta cu obozavam tu igru) a malo ljudi voli da igra sa mnom (mozda zato jer gube) A NIKADA U ZIVOTU NISAM VARAO e sada sto mozda igram da ne propustam prilike to je drugo. A najveca fora je sto jeste da volim da pobedim ali sustinski jebe mi se za pobede. E da mogao bih da vidim sa mojim tattoo majstorom da na kraju dovrsim tetovazu (cela desna ruka u biomechanic fazonu) A ako ne znate sta je biomechanic: www.google.com cini cuda ;) a ja cu ukratko reci samo da je to na fazon kao iz "Aliena" kako mu je koza uradjena.

A u slucaju ako ima ljubitelja Anne Rice i "Vampire Chronicles" evo jedna pesma, u stvari jedna od mojih omiljenih pesama:


Obrok


Mrzi me…
Mrzi me svaki put sve manje
Osetim to prilikom svakog obroka
Osetim to u njenoj glavi
A ljubav vecnu sam joj dao
Kada sam je cerkom mraka napravio.

Secam se jos tog dana
Dana kada sam je zavoleo
Kada nam je krv uzavrela
Kada sam je video i u tami uzeo.

Sada setamo mracnim sokakom
Zajedno smo na veceru krenuli
I osetim njenu mrznju, njen strah
Zbog ovog obroka po koji idemo.

Oboje smo ga osetili
Kako pijan tumara i pada
Jos jedna propalica ovoga grada.
Otpadak drustva sada u bari lezi.

Cutke prilazimo da ga podignemo
Iz kaljuge te uklonimo
Dok ja i ona isto mislimo
Ista ideja nam kroz umove prolazi.

Pogled njegov izbegava
Postaje halava a mrznja njena sve manja
Dok ja drzim nas obrok
Ona zube u njegov vrat zariva
A u sebi misli sta je to postala.

Oblizuje krv sa svojih usana
Gledam u njeno predivno lice
Koje tama polako obavija
Dok ona polako opet te reci izgovara…

Jos ljubavi moja
Za ruku je polako hvatam
Po jos jedan obrok polazimo
I sa tamom se polako stapamo.


by Mad Zec


Pozdrav Maso

<< Arhiva >>