četvrtak, 10.02.2005.

Oci na pola koplja a ja opet kucam ko lud

Evo mog deke :D
Evo prodje to cudo, preziveo sam i rodjus i sada jedva gledam na ova moja dva oka.... mrtav sam ne znam koji andrak i sedim i pisem blog sada???
Evo bako Vodolija jedna slika mog dede samo za tebe a ostale slike sa rodjusa ce posle :D mrzi me sada da kucam sve slike a i na forumu me mrzi da kucam slike a ima ih dostaaaaaaaa.....
Ljudi ja jedva sada gledam ali opet da vam raportiram, nije bilo pijanih iako je skoro svo pivo otislo (cak sam i ja jedno popio), Snoop, Jovana i Vidana nisu dosli iz dobrih razloga ali to ne znaci da im ja necu upasti u posete >:-) samo me ocekujte....
Jedini ko me ispalio je Sale moracu da vidim sta je bilo sa njim i da ga ovde javno propisno iskritikujem. Sale jebo si cvorka mogo si bar da se javis al pretpostavljam da si bio u frci pa ok. Od komsije sam dobio lep disk "Rammstein" Reise,Reise i ima sa tim da mu probijam usi ovih dana jer je album fin i lepo se uziva u muzici....
Anyway ovo sada pisem na brzaka jer se jedva drzim i poseban pozdrav masi sto mi je uprljala sobu (ko je jebe ionako bih je ja uprljao) tj: Duca, Dexter_NS, Ruff Ryder, AvonGirl021, Stormbringer, Gamzzy, Pegazeka, Jelena, Timko, Zox, Sale.... ako sam nekoga zaboravio duboko se izvinjavam.
A sada se spremam za partiju Monopola de cu razbiti AvonGirl021 i Ruff Rydera a mozda se prikljuce i Zox i Sale pa da i njih razbijem >:-)

<< Arhiva >>